Puh ha.. der er ikke meget overskud til noget som helst herhjemme.. Freja er fortsat vågen en gang i timen nærmest hele natten og i nat græd hun også en hel time fra 12-01... nu ligger hun i barnevognen og sover.. hun står jo alligevel op kl 6..
er helt baldret i hovedet.. kæresten har været i byen så han ligger og sover brandert ud...
Derudover er min meget hidsige pige begyndt at starte og slutte alle 5 måltider med gråd.. og hun skriger og skriger.. det er frustrerende.. hvilket bare gør vores madsituationer rigtig ærgerlige.. Det eneste hun vil have er frugt.. Jeg er ret sikker på hendes skrigeri er fordi hun vil have noget andet end det jeg serverer... så jeg er stædig og tager hende bare væk fra bordet, så må hun selv om hun kun vil have 4 bidder.. jeg ved hun kan lide det jeg giver hende..
Pylret lille pige og en mor der bare er træt træt træt.. :(
Glæder mig til at komme til ørelæge med Freja, er ret sikker på at det er væsken på de øre-basser der er skyld i at hun sover så dårligt..
Nå, ville bare lige sende en hilsen og forklaring på hvorfor jeg er så fraværende herinde..
Håber i forstår.. følger lidt med på sidelinjen... og håber at jeg stadig er velkommen når overskuddet melder sig..:)
-Sille
Anmeld