Er det bare mig????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.340 visninger
1 svar
0 synes godt om
23. august 2009

LISBETH:-)

Vi har inden for de sidste par måneder oplevet at rigtig mange af vores nære venner, har sat deres hus til salg og vil flytte til København eller omegn.
Alles begrundelse er at de synes der er kedeligt på falster og der ikke sker nok. Det skal lige tilføjes at alle par har små børn ca. 2 år

Nu er det så jeg tænker om det bare er mig der rent faktisk synes det er dejligt at bo på falster? Ja, ok der sker ikke altid det helt vilde men synes jo ikke at der er ret langt til f.eks. en koncert eller lign i københavn. Jeg indrømmer blankt at jeg heller ikke forstår hvorfor man på sine børns vegne har lyst til at bo i en lejlighed midt i København når man nu bor i dejligt parcelhus med have og en masse børn som de små kan vokse op med, og få nære relationer til. Næste aspekt er også at  3 par flytter fra hele familen, dvs. ingen pasningsmuligher når nu de skal ud og opleve alt det som der så ikke er på falster. De skal så kører til falster for at aflevere/hente barn når de skal til koncerter mv. Kunne de så ikke lige så godt bo her, og så kører når de skal til oplevelser?
Et vennepar har dog mandens familie i kbh og min veninde arbejder i kbh og tager turen fra falster hver dag. I det tilfælde forstår jeg det til dels godt. Det vil give hende mere tid med datteren, og mindre tid på motorvejen :-) Men alligevel det er ikke mere end 1 1/2 år siden de flyttede hjem til falster, fordi det var et bedre sted for deres datter og vokse op.

Nå, men psotivit set har jeg snart 4 steder hvor jeg kan overnatte når jeg skal til københavn :-)

Bare lige lidt undren herfra

Lisbeth

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2009

stine_olesen

Nej du er bestemt ikke den eneste der synes falster eller lolland  er et dejligt sted at bo, elsker natur og frihed har prøvet det med lejligheder og hold da op man bliver træt af og kigge på de sammen vægge hele tiden, ja ja man kan gå en tur igennem byen men det er altså ikke det sammen som den friske luft i haven. Bor selv på landet og hvis jeg kan undgå det vil jeg aldrig tilbage til byen igen  Synes det er lækkert at knægten kan løbe sig tør for energi og stadig være på vores egen grund grin.

Hilsen Stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.