Privat Børnepasning Tilbydes!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

873 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. november 2014

sarahoemig

*Jeg søger lige nu 2 guldklumper til opstart af privat dagpleje/privat børnepasning. Se mere om priser m.m. på min hjemmeside, der kan findes i min profil.*

Jeg er en pige på 22 år, som bor i Albjergparken, Brøndby Strand sammen med min mor og hendes kæreste. Jeg har masser erfaring med at passe børn, og når det kommer til pasning er jeg ansvarsbevidst, tillidsfuld, tålmodig, omsorgsfuld, rolig, opmærksom, kreativ og betænksom. Til dagligt udfolder jeg mig kreativt: spiller musik, synger, tegner, maler, skriver, fotografere osv. Derudover interessere jeg mig meget for psykologi og selvindsigt. Du skal vælge pasning hos mig hvis du lægger vægt på omsorg, trygge rammer, nye oplevelser og plads til udvikling.

Skriv eller ring gerne til mig på 42750935 hvis du går og venter på plads i en daginstitution og ønsker pasning i mellemtiden eller hvis du kender nogle som har brug for pasning.

Mange hilsener fra Sarah.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2014

esioul

sarahoemig skriver:

*Jeg søger lige nu 2 guldklumper til opstart af privat dagpleje/privat børnepasning. Se mere om priser m.m. på min hjemmeside, der kan findes i min profil.*

Jeg er en pige på 22 år, som bor i Albjergparken, Brøndby Strand sammen med min mor og hendes kæreste. Jeg har masser erfaring med at passe børn, og når det kommer til pasning er jeg ansvarsbevidst, tillidsfuld, tålmodig, omsorgsfuld, rolig, opmærksom, kreativ og betænksom. Til dagligt udfolder jeg mig kreativt: spiller musik, synger, tegner, maler, skriver, fotografere osv. Derudover interessere jeg mig meget for psykologi og selvindsigt. Du skal vælge pasning hos mig hvis du lægger vægt på omsorg, trygge rammer, nye oplevelser og plads til udvikling.

Skriv eller ring gerne til mig på 42750935 hvis du går og venter på plads i en daginstitution og ønsker pasning i mellemtiden eller hvis du kender nogle som har brug for pasning.

Mange hilsener fra Sarah.

Er du blevet godkendt som privat dagplejer? 

Anmeld

4. november 2014

Nystart

Jeg synes du skal få nogle billeder på di ønsker hjemmeside af dig og dine omgivelser...

Ellers tror jeg mange springer videre 

Anmeld

6. november 2014

sarahoemig

Nystart skriver:

Jeg synes du skal få nogle billeder på di ønsker hjemmeside af dig og dine omgivelser...

Ellers tror jeg mange springer videre 

Tak, det var en god idé 

Anmeld

6. november 2014

sarahoemig

esioul skriver:

Er du blevet godkendt som privat dagplejer? 

Nej ikke endnu , jeg har snakket med kommunen og skal først finde børnene jeg skal passe. Derefter bliver jeg og forældrene indkaldt til en samtale hos mig med en fra den kommunale dagpleje og derfra bliver ordningen godkendt 

Anmeld

28. november 2014

Christina1011

Hej med dig :-)

Jeg er privat dagplejer i Aalborg området og har en hjemmeside, som du er velkommen til at hente inspiration fra. Det gjorde jeg selv hos andre private dagplejere, da jeg skulle lave min side, da man jo er lidt på bar bund i starten ;-) håber du kan bruge lidt af det :-D  www.christinas-dagpleje.dk

Mvh. Christina Henriksen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.