At lære at kravle!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

619 visninger
6 svar
3 synes godt om
4. november 2014

Sprit25

Godmorgen tøser. 

Jeg er semi ny herinde og har nu brug for jeres hjælp! Jeg har en datter på næsten 7 mdr som møffer sig baglæns men kun baglæns. Hvilket hun er begyndt at blive sur over når hun så sidder fast under noget. Forståeligt samtidig bliver hun bare sur hvis vi ligger legetøj lidt fra hende og hun ikke kan nå. Hun kravler ikke men bliver sur! Hvad kan jeg gøre for at øve med hende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2014

Snevejr84

Det er meget normalt de starter med at kravle baglæns prøv at se film på nettet babytummel og minimotion. Men det kommer hun skal bare have knækket koden

Anmeld

4. november 2014

Sprit25

Snevejr84 skriver:

Det er meget normalt de starter med at kravle baglæns prøv at se film på nettet babytummel og minimotion. Men det kommer hun skal bare have knækket koden

Er slet ikke i tvivl om det kommer men mere om man kunne hjælpe hende med at knække koden. Fordi nøj en temperamentfuld lille dame jeg har fået mig når tingene ikke lige gør som hun vil! Gad vide hvem hun har det fra

Anmeld

4. november 2014

B&J

vores dreng blev også vildt sur men det hjalp at lade ham være sur, fordi hans vilje sejrede  til sidst..

vi voksende kan jo også blive lidt øv sur når der er noget vi ikke kan

Anmeld

4. november 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Som b&j skriver, det er tit i frustrationen de lærer det sagde vores sp også. Det er okay at de bliver sure lidt, man skal ikke tage dem op eller hjælpe så snart de er lidt utilfredse.  

Men du kan evt prøve at sætte din hånd under fødderne så hun bliver skubbet fremad istedet fo baglæns når hun spræller med benene måske mærker hun hvad der skal til, men det er absolut ikkr sikkert. Min skubbede sig baglæns indtil 8,5mdr, så fik han øje på noget der var spændende nok til at knække koden af sig selv  

Anmeld

4. november 2014

anonym10101

Sprit25 skriver:

Godmorgen tøser. 

Jeg er semi ny herinde og har nu brug for jeres hjælp! Jeg har en datter på næsten 7 mdr som møffer sig baglæns men kun baglæns. Hvilket hun er begyndt at blive sur over når hun så sidder fast under noget. Forståeligt samtidig bliver hun bare sur hvis vi ligger legetøj lidt fra hende og hun ikke kan nå. Hun kravler ikke men bliver sur! Hvad kan jeg gøre for at øve med hende?

Det lyder helt normalt, hun kravler når hun finder ud af det. Jeg har selv en på snart 8 mdr som for en uge siden begyndte at kravle og jeg lod hende styre det selv

Anmeld

4. november 2014

Sprit25

Okay så må jeg selv lade hende styre. Så nu ellers ret godt ud da kæresten kravlede hen over stuegulvet for at vise hende det! Behøver jeg sige vores datter kiggede meget sært på ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.