virkelig forarget !!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.258 visninger
11 svar
5 synes godt om
3. november 2014

anna111

Profilbillede for anna111

Ja det er lige hvad jeg er. 

Jeg var en tur i ønskebørn med min datter. 

Og så ser jeg en lille familie komme gående en far der holder sin lille datter i hånden. 

Og så en mor der kommer gående med sit lille spædbarn på armen med en flaske i munden på barnet ja okay den lille kunne jo nok ikke vente har jeg selv måtte Gøre  en enkel gang. 

Men det der forarger mig er at hun har en smøg  i munden og ryger det lille spædbarn lige direkte ned i hovedet !!! 

Kan slet ikke have det hun kan da vente med at ryge til den lille i det mindste har fået mad eller ligger lidt væk i en barnevogn eller noget. ! 

Jeg tænker bare stakkels barn !! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2014

migxher

Det kan virkelig også pisse mig af. Forældre der ryger i nærheden af deres børn.

Anmeld

3. november 2014

anna111

Profilbillede for anna111
migxher skriver:

Det kan virkelig også pisse mig af. Forældre der ryger i nærheden af deres børn.

Ja det er virkelig skrækkelig 

og så lige direkte ned i hovedet på babyen. 

Hun tænker da over hovedet ikke !

Anmeld

3. november 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg kan heller ikke lade være at få det stramt over det 

jeg er normalvis selskabsryger og har én gang på en sensommer aften-gåtur med klapvognen haft lyst til en smøg. Tændte den og gik lidt, men seriøst det føltes SÅ underligt og forkert at gå der med en smøg så tæt på mit barn, også selvom vores klapper vender med fronten væk fra føreren. Slukkede den igen med det samme næsten. 

Anmeld

4. november 2014

SandraXOXO

Det er også bare et ufedt signal at sende til omverdenen. Se mig, jeg ryger mit barn lige i hovedet fordi jeg er ligeglad med hvor skadeligt det er. Ihh! Så egoistisk. Man kan da idet mindste vente med sine kræftpinde til man ikke puster gift lige i masken på andre mennesker, især børn og babyer der ikke kan gå væk selv. 

Anmeld

4. november 2014

Loa

Føj for pokker.

Har det desværre også sådan når jeg ser gravide ryge. Føj hvor jeg bare har lyst til at skælde dem ud....

Anmeld

4. november 2014

Michella2

Skal man ryge kan man i det mindste vente til børnene ikke er i nærheden.. Stakkels baby 

Anmeld

4. november 2014

Happiness

Ja så har man da problemer med at sætte sit barns behov først Øv, stakkels barn!

Anmeld

4. november 2014

MorDk

Jeg bliver virkelig også hidsig over sådan noget 

Anmeld

4. november 2014

MetteS81

Føj, det er da også bare SÅ ulækkert og synd for det barn!!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.