Spiral - gør det ondt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

472 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. november 2014

AnnaK89

Synes i det gjorde ondt at få sat en spiral op? 

Og oplevede i noget smerter/ubehag efter? Hvis ja, meget eller lidt? 

Skal have sat en op i morgen og jeg er MEGA nervøs. Men nok mest for at det gør ondt efterfølgende, da jeg så er alene hjemme med en baby på knap 9 uger, som har kolik og som skal være på arm og gåes med hele tiden og så min 2 årige datter også 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2014

Nystart

Mit underliv er IKKE skabt til at få lagt spiral, og har den værste kaste op refleks dernede...

MEN når den først er sat op er der ingen gener her.. og jeg har fået det gjort 5 gange tror jeg det er :-) 

Anmeld

3. november 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
AnnaKJ skriver:

Synes i det gjorde ondt at få sat en spiral op? 

Og oplevede i noget smerter/ubehag efter? Hvis ja, meget eller lidt? 

Skal have sat en op i morgen og jeg er MEGA nervøs. Men nok mest for at det gør ondt efterfølgende, da jeg så er alene hjemme med en baby på knap 9 uger, som har kolik og som skal være på arm og gåes med hele tiden og så min 2 årige datter også 

Synes ikke det så voldsomt behageligt at få sat den op, men det gjorde heller ikke som sådan ondt. Smertemæssigt vil jeg nok sige det er ca ligesom at få lavet en hindeløsning, hvis du har prøvet det Og det gjorde overhovedet ikke ondt bagefter. Jeg synes det værste var så meget som det blødte. Blødte rigtig meget på dagen, holdt en pause på en uge og blødte så efterfølgende 6 uger uafbrudt. Uden at der var noget galt, for det blev skam tjekket. Nu er jeg endelig holdt op med at bløde og er bare glad for min spiral nu

Anmeld

3. november 2014

bøllen

Jeg kunne svagt mærke den blev lagt op, det nev lidt . Men ellers har jeg intet mærket . Er så glad for den.

Anmeld

3. november 2014

ModerNatur

Jeg havde det som dig.. var simpelthen så nervøs at jeg rystede!

MEN - jeg gik derfra med en utrolig god oplevelse!.. det var da ikke super behageligt.. det er det nok ikk for nogen.. Men jeg synes bestemt IKKE at det gjorde ondt..

Anmeld

3. november 2014

Krydserfingre

Jeg synes det gjorde lidt ondt at få den lavet, ja.. Blev dog bedøvet med en lille sprøjte da min livmoder "var for lille" til at hun kunne sætte den op uden stor smerte. Så selve bedøvelse nev men det var meget hurtigt overstået så klart det værd Var super glad for den og havde den i ca 3 år. Fik den sp taget ud her 1 sep fordi vi er igang med PB Og det gjorde slet ikke ondt. 

Anmeld

3. november 2014

*CKB*

Da jeg ikke har født, og dermed ikk har været udvidet der før, fik jeg voldsomt ondt, kort efter den blev sat op, og blev dårlig. Jeg fik at vide, det er derfor man ikke anbefaler kvinder, der ikke hr født, at få spiral.

Men efter et par panodil, og efter at ha ligget lidt, gik det væk. Det at få den sat op, gjorde egentlig ikk så  ondt.. Det var et niv, og så bare ubehageligt.

Det er ikk for at skræmme.. Men man ska jo høre alle sider. I bund og grund, har du ikke noget at være nervøs før.. Og det gør ikke ondt at få den ud igen. - Kun en mærkelig følelse.

Anmeld

4. november 2014

IngenKoPåIsen

Det niver og "rykker" lidt, når den bliver sat op, og bagefter synes jeg ikke jeg kan huske andet end måske svagt ubehag- som milde mens-smerter..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.