3 måneds vacc. hvordan reagerede jeres trolde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

278 visninger
5 svar
2 synes godt om
3. november 2014

tinemus79

Min trold blev vacc. I middags. Et stik i hvert lår og hold da op han har været fuldstændig utrøstelig i 3 timer nu. 

Hans muskler laver ligesom nogle chok kramper hver gang kroppen prøver at slappe af.  

Hvordan reagerede jeres trolde og hvor lang tid havde de det skidt.  ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Årh bette pus

Min pige blev for en måneds tid siden vaccineret. Her var der intet. Fik af vide at jeg kunne vente reaktioner i døgnet efter. Det bliver værre med 5 måneders vaccinen. Der fortalte han at man kunne vente dem op til en uge efter

Anmeld

3. november 2014

Røverdatter

Ikke for at gøre dig nervøs men vær opmærksom på feber kramper hvis det bliver "værre". Det kan måske også bare være en "mild reaktion". Men det er jo aldrig sjovt når barnet er sygt. Vil bare anbefale dig at være opmærksom på om det bliver ved

Min dreng er ikke vaccineret, så kan ikke svare dig på hvordan det skulle ha været

Anmeld

3. november 2014

Sprit25

Min datter sov 3 mdr vaccinen ud. 5 mdr vaccine derimod! Men ja jeg ville også holde øje med de spændinger du beskriver. Evt lige tjekke med et klogere hoved

Anmeld

3. november 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Årh bette pus, det lyder sandelig ikke rart!
Som de andre siger, hold øje med spændinger der. Evt ring til vagtlægen for at høre hvor meget og hvor lidt der er normalt og "i orden".

Min datter græd ca 5 min efter det sidste stik. Så blev hun pyller hen på aftenen, og græd i 1-1½ times tid før hun endelig faldt i søvn. Og vågnede 2-3 gange den nat (Normalt kun 1 gang). Hun fik også lidt feber, som varede lidt over 1 døgn

Anmeld

3. november 2014

tinemus79

Vi ringede til 1813 og blev stillet videre til en læge som sagde at det var normalt men at vi skulle være obs på at han spiste. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.