At udskyde mens.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

411 visninger
4 svar
3 synes godt om
3. november 2014

CaWi

Jeg har for første gang udskudt min mens en måned.  Det er gået fint uden plet blødninger.

Nu skal vi så på ferie om to uger,  og selvom jeg har sprunget en mens over, så vil jeg stadig have mens på ferien.

Kan jeg bare begynde på næste pakke om en uge, og derved springe to mens over, eller skal jeg droppe den sidste uges piller, og få mens nu, så det passer med ferien? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2014

Missy_B

CAWI skriver:

Jeg har for første gang udskudt min mens en måned.  Det er gået fint uden plet blødninger.

Nu skal vi så på ferie om to uger,  og selvom jeg har sprunget en mens over, så vil jeg stadig have mens på ferien.

Kan jeg bare begynde på næste pakke om en uge, og derved springe to mens over, eller skal jeg droppe den sidste uges piller, og få mens nu, så det passer med ferien? 

Jeg ville bare fortsætte på pakken og springe endnu en mens over.

god ferie

Anmeld

3. november 2014

JH12

CAWI skriver:

Jeg ville helt klart droppe den sidste uges piller.. Tvivler stærkt på det er sundt for kroppen at springe 2*mens over.. 

Og rigtig god tur 

Anmeld

3. november 2014

Rockertand

CAWI skriver:

Den næste generation p-piller, der er på vej, skal tages, så man kun har menstruation ganske få gange om året, det er ikke lykkedes for forskere at påvise, at det skulle være skadeligt for kroppen, så spring du bare en gang til.

Anmeld

4. november 2014

CaWi

Mange tak for råd piger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.