Billeder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

357 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. august 2009

Munder

Ja, så kommer der lidt billeder fra vores tur til Bornholm.

Det er en fantastisk ø, og vi skal helt sikkert derover igen, når Andrea er blevet lidt større.  Hun var ikke så glad for de ture, hvor man bare skulle se noget, men Joboland og hendes første tur på MacDonald var et sikkert hit
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2009

3rollinger

Var hun afsted helt alene?

Det ser godt nok ud som om hun har haft en rigtig god tur. Sikke hun har leget og hygget sig. Og naar boernene goer det, plejer foraeldrene at foelge helt naturligt efter

En skoen toes er hun.

Forresten, Dorthe, du som er saa glad for billeder, saa har jeg lagt nogen ind af min family i Sommerbilleder af ungerne. Og der er ogsaa billeder i den traad der hedder st. Baade af smukke st og af undertegnede.

Knus
st

Anmeld

23. august 2009

Munder

Nej, vi var skam med, er bare ikke så god til at huske at få taget billeder af os....Her lige et som bevis

Jeg vil staks gå tilbage og se de tråde du nævner....Jeg elsker jo billeder
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. august 2009

st

Super billeder, Andrea har helt sikkert hygget sig. Hun er bare så tilpas at se på, på alle billederne.

Første besøg på MacDonalds som 3 årig, det kan vi ikke prale af her

st

Anmeld

25. august 2009

Munder

st skriver:

Super billeder, Andrea har helt sikkert hygget sig. Hun er bare så tilpas at se på, på alle billederne.

Første besøg på MacDonalds som 3 årig, det kan vi ikke prale af her

st

Ja, der er jo ingen af os, der er vilde med Mc.D, så derfor har vi ikke været forbi før. Men nu ved Andrea hvad det er, så hun bliver helt vild hver gang vi kører forbi en Mc.D.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.