Februar baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.564 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. november 2014

Mor til guldklumpen

Jeg står og skal føde i starten af februar, og har lige brug for nogle råd om hvad man burde købe��. vi er meget i tvivl om vi skal købe en flyverdragt, en kørepose, eller en lun dragt af uld? Synes det er lidt svært for når man køre bil skal han vel ikke have så meget på, men hvad så når man går lange ture med barnevognen. Nogen gode råd? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2014

Lukas&Liam<3

Venter en lille dreng til feb skriver:

Jeg står og skal føde i starten af februar, og har lige brug for nogle råd om hvad man burde købe��. vi er meget i tvivl om vi skal købe en flyverdragt, en kørepose, eller en lun dragt af uld? Synes det er lidt svært for når man køre bil skal han vel ikke have så meget på, men hvad så når man går lange ture med barnevognen. Nogen gode råd? 

Ulddragt er lækkert ellers bare en almindelig køredragt/fleece

Anmeld

3. november 2014

Frk-Lotusblomst

Min den første er fra 6. Feb. Vi havde både flyverdragt og køredragt men fik kun brugt køredragten  

Anmeld

3. november 2014

Skouboe

Vores ældste er fra januar og vi havde en tynd fleecedragt, en cuddlepose til autostolen og en voksi-pose i barnevognen. Både i cuddleposen og i voksien brugte hun almindeligt tøj.

Cuddleposen var rigtigt god fordi man kunne løsne den og åbne den efterhånden som bilen blev varm, så hun skulle ikke sidde og koge i en tyk dragt hele turen.

Derudover huer og så brugte vi hyggesokker til hænderne, fordi de er både nemmere at give på og sidder meget bedre end vanter. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.