julepynt. er det for tidligt????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.230 visninger
14 svar
4 synes godt om
3. november 2014

mussimor

Hej... 

Nu er det tiden for jeg er gået i julestemning.overvejer meget at finde alt julepynt frem og pynte op med alt hvad jeg har..

Men er det for tidligt at Gøre det. Har i andre tænkt at pynte op snart. Eller er det kun mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Uha jeg syntes at det er tidligt. Her kommer pynten ik frem før første søndag i advent.

Men stod det til kæresten så var vi nok allerede i fuld gang med oppyntningen fra næste weekende. Vh stine

Anmeld

3. november 2014

Kay

Sidste år pyntede jeg op d 1 november, det skyldes at jeg har valgt at pynte op når det er jdag

For jdag tager min kære mand ud og drikker sig i hegnet i julebryg og kigger på topløse nissepiger  og så må det jo være jul og så skal der pyntes 

I år falder j dag på fredag men tror ikke der bliver pyntet op... er heller ikke sikker på at manden skal ud og fejre det

Anmeld

3. november 2014

LLT.

Alt alt alt for tidligt i min verden

her bliver der pyntet op 1.december

Anmeld

3. november 2014

CaWi

Synes det er lidt for tidligt at gøre det nu. 

Jeg pynter altid op søndagen før første søndag i advent

Anmeld

3. november 2014

lineog4

Pynter enten op til 1. December eller første søndag i advent afhænger af hvad falder først. 

Men man skal da gøre som man lyster - jeg kan bare personligt godt lide at glæde mig, og ja så er pynten også gerne oppe helt til hellig trekonger.

Anmeld

3. november 2014

Kay

Sidste år pyntede jeg op d 1 november, det skyldes at jeg har valgt at pynte op når det er jdag

For jdag tager min kære mand ud og drikker sig i hegnet i julebryg og kigger på topløse nissepiger  og så må det jo være jul og så skal der pyntes 

I år falder j dag på fredag men tror ikke der bliver pyntet op... er heller ikke sikker på at manden skal ud og fejre det

Anmeld

3. november 2014

Bshizzle

Normalt pynter vi op efter den 2 Dec.. 

Grunden til det, er at min søn har fødselsdag den 2, og har altid syntes at der kun skulle fokus på fødselsdags-flag istedet for nisser 

MEN.. Da han altså blir 9 år, så har han fået lov til at vælge (med STOR støtte fra min kæreste som ELSKER julepynt - modsætningen til mig) 

SÅ kommer der altså Julepynt op i sidste uge af November.  

Kan godt være lydskæderne kommer op inden så længe udenfor 

Anmeld

3. november 2014

MorDk

Det er ALT for tidligt! Butikkerne er i fuld sving og det er som sådan ok... nu hvor det ikke kan være anderledes. Herhjemme bliver først pyntet op 1. december! 

Anmeld

3. november 2014

Mama85

mussimor skriver:

Hej... 

Nu er det tiden for jeg er gået i julestemning.overvejer meget at finde alt julepynt frem og pynte op med alt hvad jeg har..

Men er det for tidligt at Gøre det. Har i andre tænkt at pynte op snart. Eller er det kun mig..

Selv som den store julefan synes jeg at det er tidligt nok  Herhjemme pynter vi op til første advent eller 1. December 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.