Det med at skrive anonyme tråde..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

709 visninger
8 svar
9 synes godt om
2. november 2014

Stjerneskud84

Jeg lå mærke til forleden, at en lavede en tråd anonymt hvilket er ganske fint... 

Trådstarter er ikke anonym længere når han/hun liker vores svar i tråden... Man finder hurtigt ud af hvem brugeren er, når der likes..

Er det noget I har observeret? 

Det er måske ikke noget der kan ændres på? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2014

EnGodMor

Mener da at det altid har Været sådan.

At man ikke er anonym når man liker andres svar.

Jeg personligt læser mange tråde både med profilnavne på og tråde som er anonyme, men de fleste af gangen skriver jeg ikke noget i indlæggene, så trykker jeg da bare syntes godt om til det som andre skriver. 

Hvis jeg altså forstå dit indlæg rigtigt vel og mærke.x

Anmeld

2. november 2014

Louise H.

Det er jo noget den anonyme bliver gjort opmærksom på, når han/hun liker et svar. Så det må jo være op til den enkelte, om hvorvidt de vil ødelægge deres anonymitet

men nej, jeg kigger ikke på hvem der liker svarende i debatterne, med mindre det er mine egne svar og debatter.

Anmeld

2. november 2014

EnGodMor

EnGodMor skriver:

Jeg personligt læser mange tråde både med profilnavne på og tråde som er anonyme, men de fleste af gangen skriver jeg ikke noget i indlæggene, så trykker jeg da bare syntes godt om til det som andre skriver. 

Og selvom tråden kommer fra en anonym bruger så selvom jeg ikke svarer i et indlæg, men kun trykker syntes godt nok, så er det jo stadig svært at vide hvem der er bag den anonyme tråd?

Anmeld

2. november 2014

Stjerneskud84

EnGodMor skriver:

Tænker mere om anonyme er klar over at de afsløre sig selv ved at like... Ved ikke om det altid har været sådan.. Lå bare mærke til det i en tråd hvem den anonyme var, da vedkommende likede svar i tråden.. 

Det kan måske heller ikke ændres til når den anonyme liker svar at mm forbliver anonym stadig... 

Anmeld

2. november 2014

Stjerneskud84

Louise H. skriver:

Det er jo noget den anonyme bliver gjort opmærksom på, når han/hun liker et svar. Så det må jo være op til den enkelte, om hvorvidt de vil ødelægge deres anonymitet

men nej, jeg kigger ikke på hvem der liker svarende i debatterne, med mindre det er mine egne svar og debatter.

Okey, vidste ikke at anonyme får besked om det.. 

Anmeld

2. november 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg tænker også, hvordan man kan vide hvem af likesne der er trådstarter? For som en skriver, kan man jo sagtens komme udefra og læse og like uden at lave et indlæg i tråden..

og ellers, hvis man som ano ts vil like et indlæg, så kommer der en boks op med info om at et like ikke vil være anonymt  

Anmeld

2. november 2014

Stjerneskud84

Mor11 skriver:

Jeg tænker også, hvordan man kan vide hvem af likesne der er trådstarter? For som en skriver, kan man jo sagtens komme udefra og læse og like uden at lave et indlæg i tråden..

og ellers, hvis man som ano ts vil like et indlæg, så kommer der en boks op med info om at et like ikke vil være anonymt  

Det er også ligegyldigt nu, en svarede at de anonyme får besked når de liker at de ikke er anonyme. Det vidste jeg ikke, da jeg ikke har prøvet det.. 

Anmeld

2. november 2014

modesty

Jeg lå mærke til forleden, at en lavede en tråd anonymt hvilket er ganske fint... 

Trådstarter er ikke anonym længere når han/hun liker vores svar i tråden... Man finder hurtigt ud af hvem brugeren er, når der likes..

Er det noget I har observeret? 

Det er måske ikke noget der kan ændres på? 

Ja, det har jeg også lagt mærke til. 

Og det må være noget nyt at der kommer en boks op hvor man får at vide at liket ikke er anonymt, for jeg har selv oplevet at like (i den eneste anonyme tråd jeg til dato har oprettet) og først noget tid efter lægge mærke til at liket ikke er anonymt.

Har også set tråde hvor samme person har liket alle svarene, og så kan man jo godt regne ud at vedkommende er ts.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.