Priser på babysvømning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

800 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. november 2014

Kokosnødden

Jeg har haft planer om at gå til babysvømning med den lille nye, når h*n kommer (forhåbentlig snart - termin medio november) og har derfor ledt efter muligheder i Storkøbenhavn, men synes det er svært at finde ud af, hvad det koster. Den eneste pris jeg har kunnet finde er 2750 pr. sæson. Kan det virkelig passe, at det er så dyrt?

Hvor lang er en sæson typisk, og er det pengene værd?

På forhånd tak  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2014

Katia Juul Skovgaard

Kokosnødden skriver:

Jeg har haft planer om at gå til babysvømning med den lille nye, når h*n kommer (forhåbentlig snart - termin medio november) og har derfor ledt efter muligheder i Storkøbenhavn, men synes det er svært at finde ud af, hvad det koster. Den eneste pris jeg har kunnet finde er 2750 pr. sæson. Kan det virkelig passe, at det er så dyrt?

Hvor lang er en sæson typisk, og er det pengene værd?

På forhånd tak  

Vi går i Albertslund og der er en sæson 3 mdr, det giver vi 600 kr for

Anmeld

2. november 2014

(august)

En sæson til den pris er nok en gang om ugen fra aug-april/maj. Og da det er storkøbenhavn er det dyrt, da der er mange der gerne vil gå til det og meget få pladser. 

Vi går selv i Helsingør og betaler vist 1200 for en sæson, aug-april, og det er alle pengene værd. 

Anmeld

2. november 2014

Kokosnødden

Tak for svar. Jeg håbede nemlig på at finde noget til ca. 600 kr, men det bliver nok svært her i området.

Og det bliver vel svært at starte i januar/februar hvis en sæson typisk er fra august til april... hmm. Hvor gamle anbefaler man, at de helst skal være, når de starter? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.