Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle
undskyld jeg bruger debatten til det her indlæg men intet andet passede. Det er sån at jeg ligger inde med en uåbnet pakke NAN HA1 da vi er skiftet og da det er noget dyrt skidt ville jeg gerne give det til en der kan bruge det. Derfor vil jeg høre om der er en der vil have det og som kan afhente i bagsværd? Det kan holde sig til november 2015 og jeg kører med først til mølle-princippet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Åhh det kunne jeg godt bruge, men har ikke mulighed for at komme forbi Bagsværd. Måske det kunne sendes? (Mod betaling naturligvis).
Ellers ville jeg bare sige at det er super sødt af dig at tilbyde
Christabelle skriver: Åhh det kunne jeg godt bruge, men har ikke mulighed for at komme forbi Bagsværd. Måske det kunne sendes? (Mod betaling naturligvis). Ellers ville jeg bare sige at det er super sødt af dig at tilbyde
Hej christabelle
Det kan vi sagtens aftale
vil du skrive din adresse til mig på mail kirstinehg@gmail.com så kan vi aftale videre der
Hvis ikke det går at sende aftager jeg gerne
Kay skriver: Hvis ikke det går at sende aftager jeg gerne
Det lyder rigtig godt. Jeg giver lyd fra mig
Kiks skriver: Hej christabelle Det kan vi sagtens aftale vil du skrive din adresse til mig på mail kirstinehg@gmail.com så kan vi aftale videre der
Det lyder rigtig godt. Jeg har lige sendt en mail
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128