Er lidt bekymret for min datter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

751 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. november 2014

Anonym trådstarter

Jeg ved ikke hvordan jeg skal forklarer det. Men jeg er lidt bekymret for min datters trivsel. Hun har den seneste tid blev meget pyller. Hun vil ikke selv lege. Hun har problemer med maven. Hun vil helst bare være hos os hele tiden. Hun vil hele tiden sidde på skødet. Kramme. Nusse osv. Hun spiser godt og hun er også meget glad og livlig. Men hun vil ikke lege selv. Er det et såkaldt tigersrping eller er der noget jeg bør være opmærksom på? Vil hende alt det bedste og kan ikke lide at se hende sådan. Håber nogle kan komme med nogle råd. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår

Hvor gammel er hun??? 

Anmeld

2. november 2014

Anonym trådstarter

AHM skriver:

Hvor gammel er hun??? 

åh jaa undskyld det glemte jeg lige. Hun er lige fyldt 2 her for nogle måneder siden.

Anmeld

2. november 2014

Mor1986

Anonym skriver:

Jeg ved ikke hvordan jeg skal forklarer det. Men jeg er lidt bekymret for min datters trivsel. Hun har den seneste tid blev meget pyller. Hun vil ikke selv lege. Hun har problemer med maven. Hun vil helst bare være hos os hele tiden. Hun vil hele tiden sidde på skødet. Kramme. Nusse osv. Hun spiser godt og hun er også meget glad og livlig. Men hun vil ikke lege selv. Er det et såkaldt tigersrping eller er der noget jeg bør være opmærksom på? Vil hende alt det bedste og kan ikke lide at se hende sådan. Håber nogle kan komme med nogle råd. 

Tror det er meget normalt. Vores datter er 2 1/2 og har lige haft en periode hvor hun var total pyller. Det var kun mig der duede og hun hang konstant ved mig

Anmeld

2. november 2014

Anonym trådstarter

Mor1986 skriver:

Tror det er meget normalt. Vores datter er 2 1/2 og har lige haft en periode hvor hun var total pyller. Det var kun mig der duede og hun hang konstant ved mig

Ok. Tak. Dejligt jeg ikke er alene med det problem. Tak for dit svar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.