Uge 39+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.213 visninger
3 svar
6 synes godt om
2. november 2014

Frk_Louise

Kom lige i tanke om, efter vi havde lagt os ind i sengen, at jeg skulle have taget et mavse billede  Så det blev altså lige i nattøj.. 

Jeg synes, det er ved at være hårdt (og tungt) at være gravid. Døjer rigtig meget med ondt i lænden og lysken og jeg får ikke så meget søvn på grund af smerter. Og hyppige toiletbesøg... Så jeg er et omvandrende nervevrag lige i tiden, synes jeg har lidt svært ved at hænge sammen. Skal ind og scannes på tirsdag pga. jordemoderens høje skøn af lillepigens vægt. Er spændt på hvad det ender med.. 

Jeg glæder mig så sindssygt meget til det er ovre og jeg ligger med min datter i armene! 

Og jeg synes da også, at maven lige så stille bevæger sig ned ad 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2014

Frk_Louise

Frk_Louise skriver:

Kom lige i tanke om, efter vi havde lagt os ind i sengen, at jeg skulle have taget et mavse billede  Så det blev altså lige i nattøj.. 

Jeg synes, det er ved at være hårdt (og tungt) at være gravid. Døjer rigtig meget med ondt i lænden og lysken og jeg får ikke så meget søvn på grund af smerter. Og hyppige toiletbesøg... Så jeg er et omvandrende nervevrag lige i tiden, synes jeg har lidt svært ved at hænge sammen. Skal ind og scannes på tirsdag pga. jordemoderens høje skøn af lillepigens vægt. Er spændt på hvad det ender med.. 

Jeg glæder mig så sindssygt meget til det er ovre og jeg ligger med min datter i armene! 

Og jeg synes da også, at maven lige så stille bevæger sig ned ad 

Billede fra sidste uge og denne uge.. 

Er maven sunket lidt eller er det bare mig, der ser syner? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. november 2014

Mami

Syntes den er sunket en smule den er rigtigflot

Anmeld

2. november 2014

Frk_Louise

Mami skriver:

Syntes den er sunket en smule den er rigtigflot

Ja.. Det kan bare godt være lidt svært at se selv, når man kigger på den hver dag..

Tusind tak.. Den er ihvertfald ved at være stor 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.