3D scanning +hvad skal lillebror hedde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.806 visninger
10 svar
5 synes godt om
2. november 2014

Mother-love

hej piger. Vi var i fredags til 3D scanning. 

Han var godt nok lidt af en putte trold i forhold til Isabella. Han gemte sig meget bag hans hænder. Hvilket isabella slet ikke gjorde.

nå men det var jo superfantatisk at se ham. Og vi skyndte os hjem for at sammenligne scanningsbillederne fra Isabella.

og jo de ligner da hinanden lidt. 

Vi havde snakket om at han måske skulle hedde Oliver. Men nu er faren i tvivl. Jeg synes nu han ligner en Oliver. Men vi skal jo være enige. Så piger hvad synes i han ligner? Og så må det godt passe lidt til Isabella

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2014

Mother-love

Slet ingen ?

Anmeld

2. november 2014

Louise-Nicki-buddi

Mother-love skriver:

Han var godt nok lidt af en putte trold i forhold til Isabella. Han gemte sig meget bag hans hænder. Hvilket isabella slet ikke gjorde.

nå men det var jo superfantatisk at se ham. Og vi skyndte os hjem for at sammenligne scanningsbillederne fra Isabella.

Vi havde snakket om at han måske skulle hedde Oliver. Men nu er faren i tvivl. Jeg synes nu han ligner en Oliver. Men vi skal jo være enige. Så piger hvad synes i han ligner? Og så må det godt passe lidt til Isabella

Helt sikkert en Oliver 

er helt vild med det navn 

Anmeld

2. november 2014

Mother-love

Louise-Nicki-buddi skriver:

Helt sikkert en Oliver 

er helt vild med det navn 

Ja det synes jeg jo også. Men faren synes ikke rigtig han er en Oliver. Hvad gør man så lige hehe

Anmeld

2. november 2014

LinLin

Så må far jo komme med et andet forslag 

oliver er da fint til Isabella 

Anmeld

2. november 2014

Bak

Mother-love skriver:

Ja, de ser da ud til at kunne ligne hinanden Hvor langt er du henne? Jeg tænker nemlig også på at få en 3D- scanning. Skal bare lige overveje, hvornår jeg tror er bedst at få den. For mig skal det vist være inden uge 27/28 fordi moderkagen ligger fortil. 

Hvad med August? Det passer godt til Isabella, synes jeg

Anmeld

2. november 2014

esioul

Mother-love skriver:

Sebastian

Anmeld

2. november 2014

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Valdemar

Sixten

Caspian

Eller Maximillian

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

2. november 2014

Mother-love

Bak skriver:

Ja, de ser da ud til at kunne ligne hinanden Hvor langt er du henne? Jeg tænker nemlig også på at få en 3D- scanning. Skal bare lige overveje, hvornår jeg tror er bedst at få den. For mig skal det vist være inden uge 27/28 fordi moderkagen ligger fortil. 

Hvad med August? Det passer godt til Isabella, synes jeg

Jeg er 28+5 idag.

de anbefaler vidst den store fra uge 28-33 såvidt jeg husker.

Anmeld

2. november 2014

Mother-love

esioul skriver:

Sebastian

Det navn har jeg også haft oppe for jeg synes også det er vildt sødt. Men det synes far heller ikke. 

han kan ikke rigtig finde ud af hvad han synes han skal hedde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.