20+2 og bulen er tydelig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilket køn gætter i på?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.193 visninger
4 svar
6 synes godt om
1. november 2014

Bb2015

Her er et morgenbillede af bulen, uge 20+2, hvilket betyder at vi er halvvejs!  Jeg mærker også jævnligt baby efterhånden og det er bare den dejligste følelse! 

Til gengæld har jeg på det seneste haft meget ondt i lænden og i nat kom der også smerter foran i lysken, som endnu ikke er gået væk  håber ikke jeg er på vej mod bækkenløsning. Tror et par øvelser måske kan hjælpe  

Nu kun 3 dage til MD scanning og afsløring af kønnet på lille bebsen!! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2014

anonym10101

Hvor er du bare fin!  

Ih, de smerter husker jeg tydeligt - enormt irriterende. Fik afvide at det var når baby fik ramt en nerve derinde

Anmeld

1. november 2014

Bb2015

Mamma95 skriver:

Hvor er du bare fin!  

Ih, de smerter husker jeg tydeligt - enormt irriterende. Fik afvide at det var når baby fik ramt en nerve derinde

Tak! 

Suk, baby skal opføre sig ordentligt derinde! Håber ihvertfald det går over hurtigt 

Anmeld

2. november 2014

mil97

Michfich skriver:

Her er et morgenbillede af bulen, uge 20+2, hvilket betyder at vi er halvvejs!  Jeg mærker også jævnligt baby efterhånden og det er bare den dejligste følelse! 

Til gengæld har jeg på det seneste haft meget ondt i lænden og i nat kom der også smerter foran i lysken, som endnu ikke er gået væk  håber ikke jeg er på vej mod bækkenløsning. Tror et par øvelser måske kan hjælpe  

Nu kun 3 dage til MD scanning og afsløring af kønnet på lille bebsen!! 

Sikke en fin mave du har dig!

Anmeld

4. november 2014

Bb2015

Kan afsløre at scanningen viste en helt og aldeles livlig og rask DRENG  (så holdt mit instinkt stik)

Dejligt at finde ud af at den lille bandit er sund og rask!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.