Pasning fra 2 uger gammel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.545 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. november 2014

Miti's mama

Jeg bor i oejeblikket i USA og min nuvaerende chef mener ikke der er noget galt i at faa min lille pige passet 4 timer dagligt. Hun kommer til verden 24. december og jeg har kun to ugers barsel... kan ikke rigtig sige mit job op, fordi jeg har brug for at kunne koebe mad osv.... ved ikke rigtig hvad jeg skal goere. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2014

Pinkrose

Tatarata skriver:

Jeg bor i oejeblikket i USA og min nuvaerende chef mener ikke der er noget galt i at faa min lille pige passet 4 timer dagligt. Hun kommer til verden 24. december og jeg har kun to ugers barsel... kan ikke rigtig sige mit job op, fordi jeg har brug for at kunne koebe mad osv.... ved ikke rigtig hvad jeg skal goere. 

Altså der må vel være en overenskomst i det firma du arbejder ? 

Men ellers ja så er tingene meget anderledes der over, enten går man hjemme med børnene. Ellers bliver de afleveret meget tidligt til pasning . ��

Anmeld

1. november 2014

TNBC

Tatarata skriver:

Hvis det er sådan de gør det, i det firma, jamen så er det jo sådan det er.du kan jo ikke tage pigen med på arbejde.

Du må vel have vidst hvor længe barsel du havde. 

Find en der kan passe hende i jeres hjem.

Hvor jeg er, var pigen lige under en måned da jeg startede og det har ofte været mere end 4timer af gangen. 

Anmeld

1. november 2014

Mama85

Tatarata skriver:

Sådan er vilkårene ofte derover, desværre..men brug gerne tid inden fødslen, på at finde én der kan passe din baby. 

Anmeld

1. november 2014

Mor til Ella

Tatarata skriver:

Det er jo vilkårene der ovre, desværre.

så medmindre du er ansat af dansk forme, på dansk overenskomst er der vist ikke det store at gøre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.