Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg står i den glædelige situation at skulle være mor for første gang her til feb. Men mit problem er at jeg søgte ind på pædagog uddannelsen længe før jeg blev gravid. Jeg fik afslag til at starte her i sep, men er så kommet ind her til feb, hvor jeg så også skal føde. Jeg skal enten møde op på uddannelsen der i feb, og så søge om orlov. Eller sige nej tak til pladsen, og så søge på ny. Hvad ville i selv gøre? Jeg har tænkt mig at holde 6 måneders orlov, og så tager min kæreste så resten af barslen, hvis det er den model vil vælger. Nogen gode råd? til mig den forvirrede
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Venter en lille dreng til feb skriver: Jeg står i den glædelige situation at skulle være mor for første gang her til feb. Men mit problem er at jeg søgte ind på pædagog uddannelsen længe før jeg blev gravid. Jeg fik afslag til at starte her i sep, men er så kommet ind her til feb, hvor jeg så også skal føde. Jeg skal enten møde op på uddannelsen der i feb, og så søge om orlov. Eller sige nej tak til pladsen, og så søge på ny. Hvad ville i selv gøre? Jeg har tænkt mig at holde 6 måneders orlov, og så tager min kæreste så resten af barslen, hvis det er den model vil vælger. Nogen gode råd? til mig den forvirrede
Hvis det var mig, så ville jeg vælge orlov så ved man også at der er noget man skal i gang med, for hvis man hopper helt fra, hvornår kommer man så ind igen? Bare så man ikke får afslag på afslag..
Jeg kender en der var i nøjagtig samme situation som dig. Hun ringede til skolen og fik en standby plads. Så var hun sikret en plads efter barsel
Raj skriver: Jeg kender en der var i nøjagtig samme situation som dig. Hun ringede til skolen og fik en standby plads. Så var hun sikret en plads efter barsel
Tak for svar. Vidste jeg faktisk ikke man kunne, det må jeg lige prøve at undersøge. Selvom de virkede ret irriteret over jeg var gravid og ikke særlig imødekommende, men må prøve.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128