Min lille succes :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

562 visninger
8 svar
7 synes godt om
31. oktober 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Ja, jeg er altså lige nødt til at dele min lille succes!

Lenora er jo efterhånden ved at være 4 mdr (allerede?!), og har indtil nu skulle være i bevægelse når hun skulle falde i søvn, og har absolut nægtet at sove i barnevognen når den stod stille. 

Men her siden igår er hun faldet i søvn helt af sig selv, når musik-elefanten spiller  
Den skal lige spille 2-3 gange, afhængig af hvor træt hun er, men så sover hun altså også. Og er begyndt at tage nogle gode, lange lure på 3 timer af gangen. 

Det er bare så dejligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Ih hvor dejligt Sådan var det også med vores første dreng - skiftede kom faktisk også da han blev 4 måneder

Anmeld

31. oktober 2014

san

Hvor dejligt, det giver energi til moderen kunne jeg forstille mig... har selv en dreng på 3 1/2 mdr som bliver vugget i liften når han skal sove, men det skal gerne snart stoppe da han skal hen i sin seng snart og sove.. og tror det vil se lidt sjovt ud hvis mor og far skulle stå og vugge sengen

Anmeld

31. oktober 2014

MamaGulloev

mor:) skriver:

Ih hvor dejligt Sådan var det også med vores første dreng - skiftede kom faktisk også da han blev 4 måneder

Det er så skønt!
Sjovt at der åbenbart lige sker et eller andet deromkring 

Anmeld

31. oktober 2014

MamaGulloev

san skriver:

Hvor dejligt, det giver energi til moderen kunne jeg forstille mig... har selv en dreng på 3 1/2 mdr som bliver vugget i liften når han skal sove, men det skal gerne snart stoppe da han skal hen i sin seng snart og sove.. og tror det vil se lidt sjovt ud hvis mor og far skulle stå og vugge sengen

Det er i hvert fald en lettelse når nu mor er syg 

Lenora har egentlig hele tiden faldet nemt i søvn om aftenen og om natten, men det er vist mest fordi hun er faldet i søvn med flasken i munden 

Hehe, ja det ku være et kønt syn, 2 voksne mennesker der sådan står og svinger en seng 

Men det kan da være at din søn også lige pludselig falder i søvn af sig selv 

Anmeld

31. oktober 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Ej hvor dejligt

ja her kan hun slet ikke falde i søvn medmindre det er ved babsen så irriterende. Kan slet ikke få hende til at sove i barnevognen. Men det kommer forhåbentlig snart. Hun er lige blevet 4 mdr her d 28. Ja det er bare helt utroligt, det går bare så stærkt! 

Anmeld

31. oktober 2014

MamaGulloev

SDD skriver:

Ej hvor dejligt

ja her kan hun slet ikke falde i søvn medmindre det er ved babsen så irriterende. Kan slet ikke få hende til at sove i barnevognen. Men det kommer forhåbentlig snart. Hun er lige blevet 4 mdr her d 28. Ja det er bare helt utroligt, det går bare så stærkt! 

Puh, det lyder godt nok hårdt.
Og den stofble I har brugt under amningen hjælper ikke?

Lenora har en særlig stofble, som hun skal kunne gemme ansigtet i før hun vil sove  Ingen stofble = ingen søvn. Den må lugte på en særlig måde, for ingen af de andre stofbleer har samme effekt 

Men jeg håber da for jer, at din pige snart kan finde ud af at sove andre steder end lige med babs i munden.

Og ja, så tuden bare flyver! Kan slet ikke forstå at det d. 4 er 4 mdr siden jeg blev mor 

Anmeld

31. oktober 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
TanyaGR skriver:

Puh, det lyder godt nok hårdt.
Og den stofble I har brugt under amningen hjælper ikke?

Lenora har en særlig stofble, som hun skal kunne gemme ansigtet i før hun vil sove  Ingen stofble = ingen søvn. Den må lugte på en særlig måde, for ingen af de andre stofbleer har samme effekt 

Men jeg håber da for jer, at din pige snart kan finde ud af at sove andre steder end lige med babs i munden.

Og ja, så tuden bare flyver! Kan slet ikke forstå at det d. 4 er 4 mdr siden jeg blev mor 

Vi har efterhånden prøvet alt. Også mine trøjer/ ammebh. så nok bare væbne mig med tålmodighed..

Anmeld

31. oktober 2014

Clisolka

TanyaGR skriver:

Ja, jeg er altså lige nødt til at dele min lille succes!

Lenora er jo efterhånden ved at være 4 mdr (allerede?!), og har indtil nu skulle være i bevægelse når hun skulle falde i søvn, og har absolut nægtet at sove i barnevognen når den stod stille. 

Men her siden igår er hun faldet i søvn helt af sig selv, når musik-elefanten spiller  
Den skal lige spille 2-3 gange, afhængig af hvor træt hun er, men så sover hun altså også. Og er begyndt at tage nogle gode, lange lure på 3 timer af gangen. 

Det er bare så dejligt!

Det er SÅ skønt når de kan det 

Min første var nem nok at putte i barnevognen, intet problem der - indtil lillebror kom... Han var nær 6 mrd. før han kunne falde i søvn i barnevognen uden den trillede eller kørte rundt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.