Aftensmad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

338 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. oktober 2014

GitteHusum

Hejsa søde mennesker.

Vi har en dreng på snart 17 mdr. Hvad aften skal vi igennem det samme. Når vi skal spise til aften (kl 17 ca), står den på skrig og skrål  

Det er ikke fordi han ikke er sulten, får finder vi noget "lækkert" kiks, banan, rosiner eller andet, så guffer han i sig.

Han har ikke være kræsen før. 

Ved ikke hvad jeg skal gøre.

Har I nogle ideer?

På forhånd tak 

Knus Gitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2014

Missy_B

GitteHusum skriver:

Hejsa søde mennesker.

Vi har en dreng på snart 17 mdr. Hvad aften skal vi igennem det samme. Når vi skal spise til aften (kl 17 ca), står den på skrig og skrål  

Det er ikke fordi han ikke er sulten, får finder vi noget "lækkert" kiks, banan, rosiner eller andet, så guffer han i sig.

Han har ikke være kræsen før. 

Ved ikke hvad jeg skal gøre.

Har I nogle ideer?

På forhånd tak 

Knus Gitte

Hos os hedder den spis din mad, og hvis aftensmaden ikke er interessant tilbyder vi et stk rugbrød med pålæg, som vi ved vores barn elsker.

Er der stadig skrig og skrål uden valid grund (såsom sygdom) - ja så er der altså ikke mere mad at komme efter. 

Hvis det er i sygdomsperioder eller andet "tillader" vi lidt mere.

Anmeld

30. oktober 2014

Bshizzle

Her hjemme skal de spise med os andre, og hvis de ikke vil ha det mad der blir serveret, så får de rugbrød 

Og hvis det er fordi (mest den mindste på 3 år) bare er sur og gal, så kommer han ind i hans værelse i hans seng og får beskeden "Du kan komme når du er færdig med at være sur og spise med os andre..". 

Dette hjælper.. For der går ikke 2 min, så kommer han og siger han ik er sur mere og spiser med os andre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.