Thea kom til verden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.325 visninger
7 svar
8 synes godt om
30. oktober 2014

fnuggi

thea kom til verden den 24-10 ved pk og alt gik som det skulle og der var ikke noget ved det andet at de ikke kan forstå at thea er så hurtig til ting og jeg efter 4 timer var oppe at gå rundt uden ekstra smerte men det havede jeg ikke og lørdag var vi hjemme og søndag til høre hæleprøve hvor thea ikke sage en pind 

det eneste der er nu er hun har suttet mig i stykker men det klare vi også med suttebrikke 

her er lidt billeder af Thea 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2014

ønskebørn74

KÆMPE TILLYKKE MED HENDE!!! 

Anmeld

30. oktober 2014

Bak

fnuggi skriver:

thea kom til verden den 24-10 ved pk og alt gik som det skulle og der var ikke noget ved det andet at de ikke kan forstå at thea er så hurtig til ting og jeg efter 4 timer var oppe at gå rundt uden ekstra smerte men det havede jeg ikke og lørdag var vi hjemme og søndag til høre hæleprøve hvor thea ikke sage en pind 

det eneste der er nu er hun har suttet mig i stykker men det klare vi også med suttebrikke 

Stort tillykke med hende! Hun ser dejlig ud. Hvor stor er hun? Hun ser dejlig tykkindet ud

Anmeld

30. oktober 2014

Christine

fnuggi skriver:

tillykke 

Anmeld

31. oktober 2014

fnuggi

ønskebørn74 skriver:

KÆMPE TILLYKKE MED HENDE!!! 

takker 

Anmeld

31. oktober 2014

fnuggi

Bak skriver:

Stort tillykke med hende! Hun ser dejlig ud. Hvor stor er hun? Hun ser dejlig tykkindet ud

takker hun var 3830 g og 50 cm lang 

Anmeld

31. oktober 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Så fin! Tillykke med hende! Vh stine

Anmeld

31. oktober 2014

Mor til F

fnuggi skriver:

Tillykke med hende  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.