Nogen der kender den her....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2009

Bondepigen

MetteT skriver:

Den er da meget smart, men de kommer jo ikke rigtig med op til bordet..

Knus Mette

Nej, det er rigtigt, men måske kunne det lade sig gøre med en pude eller noget under, hvis det var en højrygget stol??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2009

Ni-ko-li-ne

bondepigen skriver:

Hvad er det for én....?

Har du et billede eller et link?

yes.... kommer her

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/00069725

Anmeld

24. august 2009

Bondepigen

ka-ri-na skriver:

yes.... kommer her

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/00069725

Ok, tak skal du have. Men nu tænkte jeg mere på, at den skal være meget nem at have med, også når man er ude og gå.... Der ville den anden være mere praktisk....

Anmeld

24. august 2009

Ni-ko-li-ne

bondepigen skriver:

Ok, tak skal du have. Men nu tænkte jeg mere på, at den skal være meget nem at have med, også når man er ude og gå.... Der ville den anden være mere praktisk....

ja på en Café er denne ikke så nem... men alle 4 ben pilles af og sædet vejer ingenting... det fylder absolut intet i bilen.... vores bil er ikke så stor så der kneb lidt med plads til barnevogn og trip trapp stolen.... men denne er perfekt...

Anmeld

24. august 2009

Bondepigen

ka-ri-na skriver:

ja på en Café er denne ikke så nem... men alle 4 ben pilles af og sædet vejer ingenting... det fylder absolut intet i bilen.... vores bil er ikke så stor så der kneb lidt med plads til barnevogn og trip trapp stolen.... men denne er perfekt...

Ja den er absolut god, når man skal afsted i bil... Har faktisk allerede sådan en. Men gående ville det nok være træls at slæbe rundt på.

Anmeld

24. august 2009

Ni-ko-li-ne

bondepigen skriver:

Ja den er absolut god, når man skal afsted i bil... Har faktisk allerede sådan en. Men gående ville det nok være træls at slæbe rundt på.

helt enig.... jeg går ingen steder med den *g*

Anmeld

24. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Umiddelbart, får jeg det billede, når jeg ser på den, at den jo ikke gør at barnet kommet op i højden?... Mmm. At den godtnok gør at de ikke falder ned af en alm stol, men den skulle også gerne gøre, så mere end næsen kommer op til bordpladen?

Mmm.

Da IDun var lille havde vi en af de billige fra Ikea, som vi også tog med rundt. Det var rimelig nemt og så havde man altid en højstol ved hånden.

Anmeld

25. august 2009

bagger26

Vi har lige været afsted på ferie i prag med vores søn på 1,5 år, i prag har de åbenbart ikke små børn, der var i hvert fald ikke højstole på en eneste resturant vi var på. Det havde jeg heldigvis undersøgt på forhånd, så vi lånte en "stol" magen til sådan en på billedet, og jeg ved ikke hvad vi skulle havde gjort uden den. den flyder jo kun lige så meget som en ble, så den er super nem at have med hele dagen under klapvognen, og så slipper man for at have barnet på skødet. Så den er super super god til div resturant og cafe besøg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.