Hjælp! Su

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

470 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. oktober 2014

1234rj

he de damer.. Kan ikke finde ud af su's hjemmeside. Jeg skal starte i skole igen. Hhx fagpakke.. Men hvor meget vil jeg ca få i SU? Er under 25, bor sammen med min kæreste (far til vores datter) og har en datter på 6 måneder.. 

Håber i kan hjælpe eller guide mig igennem hjemmesiden ;-) mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2014

AnnaK89

Du får den almindelige udeboende su på ca. 5800 før skat, med mindre din kæreste også er på su. 

Anmeld

30. oktober 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
1234rj skriver:

he de damer.. Kan ikke finde ud af su's hjemmeside. Jeg skal starte i skole igen. Hhx fagpakke.. Men hvor meget vil jeg ca få i SU? Er under 25, bor sammen med min kæreste (far til vores datter) og har en datter på 6 måneder.. 

Hvis din kæreste arbejder kan du få alm. SU(5.839 før skat), alm SU-lån (2987)+tillægslån (1495).

Hvis din kæreste er su, eller uddannelseshjælp modtager kan du få alm SU + forsøgertillæg (2332) og alm. SU-lån+tillægslån. 

Jeg har brugt disse to links til at finde frem til det

http://www.su.dk/SaerligStoette/foraeldre/duerforsoerger/Sider/default.aspx

http://www.su.dk/SaerligStoette/satser/Sider/default.aspx

Anmeld

30. oktober 2014

Nystart

1234rj skriver:

nu skriver du igen... vær obs på at har du en ungdomsuddannelse du har fuldført kan du ikke modtage su 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.