Hvad sker der??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

576 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. august 2009

Jannie Thorup

Puha... jeg har lige noget jeg vil spørge om, jeg håber der er nogen der kan svare.

Jeg har en meget meget underlig snurren i ben og ame, mest ben. Det er virkelig ubehageligt og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre ved det.  Det er mest når jeg ligger ned, ellers lægger jeg nok bare ikke så meget mærke til det når jeg går og laver lidt.  Det er så ubehageligt og jeg kan bare ikke holde det ud. Det gør lidt ondt også.

Er der nogen der har prøvet noget lignende, eller bare ved hvad de kan være?? Og hvad kan man i så fald gøre ved det??

Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2009

SAL

Det bør du nok lige spørge din læge om!
God bedring

Anmeld

22. august 2009

Rikke, Liam & Linus

Hmm.... har du meget vand i kroppen??

Da jeg var gravid havde jeg meget vand i mine håndled og vågnede tit op med meget snurrende/stikkende hænder og det kunne også gøre ret ondt.

Har du prøvet at ligge benene op på nogle puder eller lignende, ellers så få manden til at give dem en gang massage.
Man kan godt have vand i benene uden de vokser til dobbeltstørrelse.

Jeg ved selvfølgelig ikke om det kan være det. Men var da en mulighed.

Anmeld

22. august 2009

Jannie Thorup

Jeg har vand i kroppen, men det er overhovedet ikke voldsomt.

Min mor har sagt jeg skal ringe til FG og få det tjekket, men jeg ved sgu ikke lige.

Jeg havde godt hørt om det med vandet og den stikkende fornemmelse. Dette er bare i hele benene og hele armene(ej det hedder det vist ikke haha), så jeg er lidt i tvivl om det kan have noget med det at gøre.  

Anmeld

22. august 2009

Rikke, Liam & Linus

Tja, det er ikke til at vide.

Er du bekymret for at det kan være veer der er på vej?? (bare mærkeligt det så også er i armene)

Gogglede det lige. Og der stod at det kan være tegn på lidt for højt blodtryk. Så det er måske en god ide at få lægen eller jordmoderen til at tjekke det mht. til svangerskabsforgiftning.

Anmeld

22. august 2009

Jannie Thorup

Jeg er egentlig ikke bange for om det nu kan være eller noget i den retning, det forestiller jeg mig ikke føles sådan.

Det med blodtrykket har jeg overhovedet ikke overvejet, men nu er der godtnok flere der har sagt det samme.

Mit blotryk har gennem hele graviditeten ligget rigtig rigtig fint. kan det ændre sig bare sådan lige fra den ene dag til den anden?

Anmeld

22. august 2009

Rikke, Liam & Linus

Ja, det kan det godt. En svangerskabsforgiftning kommer oftest efter 6 måned... og kan se at du har en lille måned til din termin.

Men få da lige blodtrykket tjekket.

God bedring

Anmeld

23. august 2009

Mullemus86

Hmm.. Har lidt af det samme.. Dog kun i hænderne og mest lige når jeg står op.. Læste om noget der hedder carpal tunnelsyndrom.. Det er noget med væske der trykker på nerverne.. Ved ikke om det evt. kan være sådan noget.. Men, synes da du skal snakke med lægen om det, når du lider i så voldsom grad..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.