Triller kun til den ene side

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.857 visninger
3 svar
1 synes godt om
29. oktober 2014

missehxx

Hej! :-) Min søn på knap 6 måneder har den sidste uge lært at trille fra ryg til mave. Problemet er bare at han kun triller til den ene side - mod venstre. Han kan OVERHOVEDET ikke trille mod højre.
Hvordan kan det være? Nogen der har prøvet det?? :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2014

Anna2706

missehxx skriver:

Hej! :-) Min søn på knap 6 måneder har den sidste uge lært at trille fra ryg til mave. Problemet er bare at han kun triller til den ene side - mod venstre. Han kan OVERHOVEDET ikke trille mod højre.

Tror ikke det har nogen betydning, min søn trillede også kun til den ene side. Prøvede at hjælpe ham lidt på vej, og så kunne han også men kun med hjælp  

Anmeld

29. oktober 2014

TNBC

missehxx skriver:

Så længe han trille, skal du ikke være bekymret. Kun en vej her også, og der er bestemt ikke noget galt med hende.

Der er ingen regel om at de skal trille begge veje.

Der er ikke noget problem i at de kun gør det den ene vej, ligesom at de ikke behøver at lære at kravle, ikke alle børn kravler før de går.

Anmeld

30. oktober 2014

jojomama

Mm søn på 6 1/2 måned triller også kun mod venstre. Jeg er ikke bekymret, for der er så meget andet, han lærer hele tiden og når han nu kan trille (og gør det lystigt), så gør han det vel til højre, når han har lyst 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.