Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg synes godt nok der begynder at være en del inddraget i mit behandlings forløb.. Ikke nok med gynækolog og syghus blodprøver i stive strømme.. Nu skal jeg åbenbart også ned til mit lægehus og få min æl sprøjte fordi jeg åbenbart ikke bare kan ligge min angst for nåle fra mig uanset hvor mange gange jeg efterhånden har haft en nål i mig... Og min gyn ikke mener jeg skal ligge og få angst anfald derhjemme
Det her behandling giver problemer.. Jeg er nu blevet sygmeldt fordi hele forløbet har fået mig til at udvikle en depression og nu har jeg også været ved fysioterapeut som mener jeg burde tage en pause fra behandlingen pga de spændinger jeg har og som har givet mig så voldsomme mave smerter at jeg pludselig har kunne besvime stående eller siddende... Min krop har åbenbart valgt at gå i overlevelse's mode
Skal igang med at lave mindfullness HVER dag så længe jeg kan holde mig koncentreret, og håber virkelig det hjælper for har ikke lyst til at stoppe i behandlingen Synes to år er lang tid nok at vente på baby..
Tror bare jeg har brug for at komme ud med det...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128