Symønster: Bukser/ vest evt. skjorte. Hjælp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.212 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. august 2009

Rikke, Liam & Linus

Godaften,

Man kunne vel ikke være sa heldig at der var en herinde der ligger inde med et symønster til et par bukser og en fin gammeldags vest(med knapper foran og evt satin på ryggen) til en dreng. Det vigtigste er et mønster til vesten.

Jeg har planer om at sy sådan et sæt til min søn til hans navngivningsfest, og på det tidspunkt er han 4 måneder. Så det skal vel være i en størrelse 62/68 forestiller jeg mig.

Håber der er en der kan hjælpe, eller ved hvor det kan findes. Synes jeg har ledt alle steder, men kan ikke finde det i sådan en lille størrelse.

- Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2009

Rikke, Liam & Linus

Slet ingen kreative sjæle herinde??

Anmeld

22. august 2009

Christinahr

sende dig lige en mail

Anmeld

22. august 2009

Cris

Hej! Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, jeg kan slet ikke sy   Men jeg havde en veninde i Spanien som hendes mor var rigtigt glad for at sy. Hun gik med en lille bog og målebånd og noget at skrive med i hånden i butikkerne. Når hun så noget flot, så har hun prøvet og hvis hun godt kunne lide det, så har hunn taget mål og har tegnet en slags symønster. Så gik hun hjem og har tegnet den rigtige mønster. Hun sagde, at I starten var der nogle fejl, men hun blev bedre og bedre til det. Da min veninde var ude at shoppe og fand noget, så har hun skyndt sig hjem og så har moren kikkede på det og tit kunne hun sy noget næsten ens, men med andre stof... Meget dygtigt. Jeg ville ønske mig, at min mor kunne sy så meget til mig! hehe

Men jeg tænkte på, at hvis du kan finde så et lille sæt i en eller anden butik, så kan du kikke på den meget grundigt, se hvordan den er lavet og tage mål. Så kan du prøve at selv sy en. Det var bare en idé. Jeg håber, at du finde det rigtige sæt til lillemanden! 

Anmeld

9. januar 2010

lykke kürstein

du skal bare en tur i stof 2000 de kan hjælpe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.