Enhjørning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

469 visninger
2 svar
4 synes godt om
28. oktober 2014

Skouboe

Jeg ved godt at I snart er ved at være trætte af posters fra mig, men der kommer lige en sidste... så skal jeg nok stoppe med at spamme jer, det lover jeg.

Vi har været til begravelse i dag, og pigerne er hos farmor og farfar, så de har ikke set den endnu (den blev færdig i går aftes). Jeg glæder mig helt vildt til at vise den.

Næste projekt bliver at ældste arvingen på 5 har bestilt en poster til badeværelset med morgen og aften rutine, samt en poster med bordskik til at hænge i køkkenet (vores bryder nemlig ofte sammen)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2014

Troldemommi

Skouboe skriver:

Jeg ved godt at I snart er ved at være trætte af posters fra mig, men der kommer lige en sidste... så skal jeg nok stoppe med at spamme jer, det lover jeg.

Vi har været til begravelse i dag, og pigerne er hos farmor og farfar, så de har ikke set den endnu (den blev færdig i går aftes). Jeg glæder mig helt vildt til at vise den.

Næste projekt bliver at ældste arvingen på 5 har bestilt en poster til badeværelset med morgen og aften rutine, samt en poster med bordskik til at hænge i køkkenet (vores bryder nemlig ofte sammen)

Den er fin 

Blev de glade for den med Frost? 

Monica 

Anmeld

28. oktober 2014

Skouboe

Troldemommi skriver:

Den er fin 

Blev de glade for den med Frost? 

Monica 

Ja, de elsker dem 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.