''mig ikke li hende''

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

436 visninger
1 svar
1 synes godt om
28. oktober 2014

HopinWishin

De sidste par uger har vores datter på 2 år, været ked af at skulle afleveres hos dagplejemor. Dagplejemoderen siger at det hurtigt går over igen, og vores datter er også glad og tilfreds når jeg henter hende..

I dag tog det så lidt længere tid, før hun blev god igen..

Og om eftermiddagen da vi er kommet hjem, siger min datter ''Mig bange for ''dagplejemor''. Mig ikk li´hende''.

Vores datter har kunne snakke i et år, hun er rigtig god til at formulere sig, trods hendes alder. 

Mener I jeg skal ligge noget i det? Eller tror I, det bare er en fase? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2014

female

HopinWishin skriver:

De sidste par uger har vores datter på 2 år, været ked af at skulle afleveres hos dagplejemor. Dagplejemoderen siger at det hurtigt går over igen, og vores datter er også glad og tilfreds når jeg henter hende..

I dag tog det så lidt længere tid, før hun blev god igen..

Og om eftermiddagen da vi er kommet hjem, siger min datter ''Mig bange for ''dagplejemor''. Mig ikk li´hende''.

Vores datter har kunne snakke i et år, hun er rigtig god til at formulere sig, trods hendes alder. 

Mener I jeg skal ligge noget i det? Eller tror I, det bare er en fase? 

Min datter er også to år, og har så sent som i dag sagt, at hun ikke kan lide mig synes selvfølgelig det er sjovere de mange gange, hvor hun siger, at hun KAN lide mig / elsker mig. Men den del ville jeg ikke tage så tungt. 

I forhold til "bange for" så for min datters vedkommende ved hun ikke vist ikke helt, hvad konceptet er. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.