Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej.
er der nogen, der ved om der kommer 40% på Lego i Bilka inden jul eller har det været der i år?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Noahmor skriver: Hej. er der nogen, der ved om der kommer 40% på Lego i Bilka inden jul eller har det været der i år?
Det går jeg også og håber på
Troldemommi skriver: Det går jeg også og håber på
Ja, der er altså mange penge at spare.
Er bare i tvivl om det plejer at være i august.
I august var der vist 25% og her i forrige mener jeg det var, var 30%. Så tvivler på det kommer igen inden jul..
AnitsithC skriver: I august var der vist 25% og her i forrige mener jeg det var, var 30%. Så tvivler på det kommer igen inden jul..
Tænkte nok jeg var for sent på den.
Ja desværre.. Men så en anden tråd her på siden, med at Toysrus vist snart har 25%..
så kunne det da være en mulighed
AnitsithC skriver: Ja desværre.. Men så en anden tråd her på siden, med at Toysrus vist snart har 25%.. så kunne det da være en mulighed
Ja, men der er altid proppet med mennesker, medmindre man er heldig at komme ind på siden.
Tag evt et kig på klodskassen.dk. Her er der tit udsalg på udvalgt LEGO. Jeg køber altid LEGO til mine nevøer her, og har før sparet op til 70%
Dafnies skriver: Tag evt et kig på klodskassen.dk. Her er der tit udsalg på udvalgt LEGO. Jeg køber altid LEGO til mine nevøer her, og har før sparet op til 70%
Tak. Der vil jeg da lige prøve at kigge
Ellers har lekmer.dk 15-40% på lego indtil den 3. November. Måske du er heldig at det rigtige er sat langt nok ned
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128