jkjkjk skriver:
Hej alle.
Jeg har gået og rodet med en tanke i noget tid nu.
Jeg elsker børn og jeg ønsker mig virkelig at blive mor. Men jeg har ingen mand eller kæreste og jeg har været igennem alt det tumult. Og jeg har det vidunderligt ved at være alene. Men jeg vil så gerne have et barn og så tænkte jeg på et doner barn. Jeg har fast arbejde men jeg bor hjemme endnu men vil selvfølgelig gerne have mit eget. Men søster har en prinsesse på 2 år og jeg har været med igennem det hele og elsker virke det. Hvad synes i om og hvad ved i om fatalitet behandling ved Aalborg hilsen mig 
Jeg forstår dig godt, og der er intet galt i at være alene mor, men som de andre siger, det er bedst at have boet alene for noget tid, så du har en hver dag, ved hvordan tingene hænger sammen.
Det kan være du betaler husleje og sådan noget hos dine forældre, men det er stadigvæk ikke det samme.
Tænk først på at finde et sted at bo..
Og du siger at du har været med i det hele med din niece? Også de hårde nætter, sygdom, opstart af maden, amning/flaske, putning og alt sådan helt hverdags agtigt? Hvis nej, så har du ikke været med til det hele.. Du har været der til de gode stunder. Og ikke de hårde.
Anmeld