Jeg er tilbage + opdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.279 visninger
13 svar
8 synes godt om
28. oktober 2014

Rikke _ Mor til Ida <3

Hej til jer alle.

Efter en rigtig lang pause fra min "rigtige" profil er jeg nu tilbage. Jeg har haft gemt mig under et andet navn herinde, men har længe følt at jeg burde vende tilbage og være MIG igen. Så her er jeg

Ida er startet i børnehave og det går bare over alt forventning. Hun elsker at være der og vil aldrig med hjem derfra. Fantastisk! Elsker at se hende blive større og udvikle sig og blive mere og mere dejlig

Kæresten og jeg har været sammen i 1 år nu (i morgen) og efter vi havde en SA i Januar er det endnu ikke lykkedes os at blive gravide. Har dog haft snakket med en clairvoyant som mener der ligger en lille baby og venter på os. Så nu må vi jo se...

Ellers er der vel ikke så meget at sige..

Andet end at jeg glæder mig til at følge jer alle fra denne profil!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2014

TNBC

Rikke _ Mor til Ida <3 skriver:

Hej til jer alle.

Efter en rigtig lang pause fra min "rigtige" profil er jeg nu tilbage. Jeg har haft gemt mig under et andet navn herinde, men har længe følt at jeg burde vende tilbage og være MIG igen. Så her er jeg

Ida er startet i børnehave og det går bare over alt forventning. Hun elsker at være der og vil aldrig med hjem derfra. Fantastisk! Elsker at se hende blive større og udvikle sig og blive mere og mere dejlig

Kæresten og jeg har været sammen i 1 år nu (i morgen) og efter vi havde en SA i Januar er det endnu ikke lykkedes os at blive gravide. Har dog haft snakket med en clairvoyant som mener der ligger en lille baby og venter på os. Så nu må vi jo se...

Velkommen tilbage.

Anmeld

28. oktober 2014

Rikke _ Mor til Ida <3

Yurie skriver:

Velkommen tilbage.

Mange tak :-)

Anmeld

28. oktober 2014

tarkoflen

Velkommen tilbage dejligt det går godt med Ida jeg håber også det går godt med dig 

Anmeld

28. oktober 2014

Røverdatter

Velkommen tilbage Dejligt med børnehave-Ida!

Og håber for jer, at clairvoyanten har ret

Anmeld

28. oktober 2014

Rikke _ Mor til Ida <3

tarkoflen skriver:

Velkommen tilbage dejligt det går godt med Ida jeg håber også det går godt med dig 

Åh ja, det går ganske udmærket. 

Anmeld

28. oktober 2014

Rikke _ Mor til Ida <3

Røverdatter skriver:

Velkommen tilbage Dejligt med børnehave-Ida!

Og håber for jer, at clairvoyanten har ret

Mange tak  

Anmeld

28. oktober 2014

Clisolka

Velkommen tilbage, godt at høre at det går godt med Ida 

Anmeld

28. oktober 2014

Rikke _ Mor til Ida <3

Clisolka skriver:

Velkommen tilbage, godt at høre at det går godt med Ida 

Mange tak ❤️ 

Anmeld

28. oktober 2014

Troldemommi

Rikke _ Mor til Ida <3 skriver:

Hej til jer alle.

Velkommen tilbage Rikke 

Monica 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.