mariamiss6 skriver:
Hvis i ligger i sengen, og jeres mænd begynder at nusse på jer, og måske pille lidt, går i så fuldstændig i baglås med det samme, eller giver i det lige en chance?
Mit bedste råd personligt, fra mig til jer, er....
Nåh men jeg prøver igen...... stillede rent faktisk et uddybende spørgsmål, som (hvis du svarer på det i stedet for at hidse dig op, som jeg faktisk synes du gør) kan gøre det lidt lettere at forstå hvordan det nu hænger sammen....
Og jow jeg har prøvet ikke at have lyst til sex, selvom min mand har det, og JA jeg har også gjort det, og gennemført det selvom jeg ikke havde lyst. Og så er jeg enten blevet postitivt overrasket, eller har bagefter fundet ud af at jeg stadig ikke har lyst til sex......
Og ja jeg har oplevet noget lignende, og nej du er ikke en dårlig kone, du er som de fleste andre, og genrelt har du bare ret, Så du kan jo bare smide mit noget så afsporede råd ad helvedes til......
Og en anden gang, kunne du lige bide dig selv i fingeren, og bare sige 'nej det er prøvet, og det virker ikke' i stedet for at hidse dig op.... og som du skriver til mig konstaterer jeg altså, at du er lidt hysterisk på mig lige nu......
Anmeld