Manglende lyst..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2009

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

Det jeg mener er, at hvis han nu er lidt god ved dig, får du så alligevel ikke lyst?

Der er ingen grund til at blive hysterisk, der blev bedt om råd, og det fik du, ud fra mine egne erfaringer. Herhjemme er det faktisk et råd der virker, på mig, og så kan jeg jo ikke råde anderledes vel....

Og jo jeg har masser af gange gennemført ting jeg ikke havde lyst til, med folk jeg ikke brød mig om, eller havde givet tilladelse til.....

Jeg er ikke dum, bare let opgivende....

Undskyld men hvad bilder du dig egentlig ind.. Jeg har IKKE bedt om råd.. Jeg har hørt om jeg er den eneste. Så lad være med at sige at jeg er hysterisk.. Når nu vi er inde på et ret ømtåeligt emne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2009

mariamiss6

mariamiss6 skriver:

Hvis i ligger i sengen, og jeres mænd begynder at nusse på jer, og måske pille lidt, går i så fuldstændig i baglås med det samme, eller giver i det lige en chance?
Mit bedste råd personligt, fra mig til jer, er....

Nåh men jeg prøver igen...... stillede rent faktisk et uddybende spørgsmål, som (hvis du svarer på det i stedet for at hidse dig op, som jeg faktisk synes du gør) kan gøre det lidt lettere at forstå hvordan det nu hænger sammen....

Og jow jeg har prøvet ikke at have lyst til sex, selvom min mand har det, og JA jeg har også gjort det, og gennemført det selvom jeg ikke havde lyst. Og så er jeg enten blevet postitivt overrasket, eller har bagefter fundet ud af at jeg stadig ikke har lyst til sex......

Og ja jeg har oplevet noget lignende, og nej du er ikke en dårlig kone, du er som de fleste andre, og genrelt har du bare ret, Så du kan jo bare smide mit noget så afsporede råd ad helvedes til......

Og en anden gang, kunne du lige bide dig selv i fingeren, og bare sige 'nej det er prøvet, og det virker ikke' i stedet for at hidse dig op.... og som du skriver til mig konstaterer jeg altså, at du er lidt hysterisk på mig lige nu......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.