Juletøj :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.148 visninger
7 svar
8 synes godt om
27. oktober 2014

Anna2706

Julen nærmer sig med hastige skridt, og jeg er så småt begyndt at tænke på hvad lillemanden skal have på juleaften. Han vil til den tid være 15 måneder Jeg havde tænkt mig at købe noget nyt, men spørgsmålet er Hvad? Hvad skal Jeres barn/børn have på, gerne billeder eller links Håber ikke det er for tidligt for Jer at jeg spørger 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2014

Pigent

Jeg synes tit name it og hm har nogle søde sæt til jul

Anmeld

28. oktober 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi kigger i deres skabe og finder noget pænt tøj frem. Vores pige på 5 1/2 år skal højst sandsynlig have en kjole på og vores dreng på 7 år skal nok have pæne comwboybukser og en skjorte på

Anmeld

28. oktober 2014

Pinkrose

Anna2706 skriver:

Julen nærmer sig med hastige skridt, og jeg er så småt begyndt at tænke på hvad lillemanden skal have på juleaften. Han vil til den tid være 15 måneder Jeg havde tænkt mig at købe noget nyt, men spørgsmålet er Hvad? Hvad skal Jeres barn/børn have på, gerne billeder eller links Håber ikke det er for tidligt for Jer at jeg spørger 

Jeg køber hver år en fin julekjole som evt også bliver brugt til nytår og senere når den fungere.  

Jeg har lige købt en fin rød silke kjole med tyl skørt fra h&m  

Anmeld

28. oktober 2014

SandraXOXO

Den mindste skal nok have en juleagtig heldragt på fra småfolk, molo, esl eller hvem der nu lige laver en fin en. Sønnike skal have jeans og en sort bluse med cars på samt nisse hue. Og den store har fået en flot rød og sort ternet kjole og så en rød sløjfe til håret og grå strømpebukser. Alt fra hhv h&m og stylepit

Anmeld

28. oktober 2014

Carina:-)

Jeg regner med at de 2 små drenge skal have Nisse Erik bluser og morkeblå flojlsbukser- Pige på 6 skal have en rod nederdel og Nisse pige bluse også fra Danefæ -

De store drenge bestemmer selv  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.