LLT. skriver:
Tusind tak for dit svar 
jeg har tid ved jordmoder i dag som vil se om hun kan løsne hinder, er meget besværet denne gang pga. Der er for meget fostervand.. Er meget spændt på fødslen for synes jeg har læst SÅ meget om at 3.gang er en rigtig drille fødsel for mange?
Lige netop det med at mangle et sæt hænder har vi snakket meget om, men man finder vel med tiden en rytme? Og må så gøre sit aller bedste for at opfylde alles behov 
3. gang var en drømmefødsel, hvorimod nr. 2 var en lidt mere træls oplevelse (alt for hurtig). Jeg har også hørt det med nr. 3, men spørgsmålet er, om det ikke bare er en sejlivet myte.
Jeg var super-fødende med totalt overblik og overskud ved min 3. fødsel, og hvis vi havde fået lov, var vi taget hjem umiddelbart efter fødslen (altså direkte fra fødebriksen), men der var jo så meget papirarbejde og snak frem og tilbage, så der gik lige et par timer.
Vi valgte, at vi var alene med den lille ny 1 døgn inden vi fik søskende hjem, og det var bare den bedste beslutning af alle, vi var så meget i overskud og harmoni, vi var udhvilede og havde nydt den lille alene, vi havde mulighed for kærestetid, hvor vi bare lå og holdt om hinanden, vi fik mad udefra og lavede absolut intet udover at blive nyforelskede igen
, og de store havde bare hygget sig så meget med bedsteforældrene. Det kan klart anbefales.
Anmeld