sammenligning ved dig vs. din mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2014

Annemette07

Stimap skriver:

God aften D'damer... 

Jeg er nysgerrig på at høre hvor tæt din fødsel/er, mindede om din mors... Var der ligheder i antallet af timer m.m, eller ingen sammenligning overhovedet? 

Min mor var turbo føder  

Fra vandet gik og veerne begyndte, gik der tre timer til min bror var ude... Med mig, var det på under én time... Jeg håber sådan at min fødsel ikke går ligeså stærkt! Vil jo gerne kunne følge med... 

Min mors fødsler ligner på ingen måde min.

hun er alle tre gange blevet sat igang enten ved at prikke hul på vandet eller ve-drop.

Jeg havde vandafgAng da jeg fødte min søn. Jeg fødte ugen gør min terminsdato og min mor gik over med mine brødre og ved mig blev hun sat igang 10 dage før termin pga hun dannede antistoffer mod mig ☺️

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2014

CecilieHM

Mine mors 3 fødsler har gået stærkt mellem 1-3 timer.. 

Min tog 2 timer :-) så det har været rimlig ens.. 

Anmeld

26. oktober 2014

Fine_007

Mine søskende og jeg, er alle født et par uger før termin på alt mellem 8-2 timer.

Jeg gik to uger over tid og var i aktiv fødsel i 21 timer før min stædige søn kom til verden 

Anmeld

26. oktober 2014

mortilsilke

Min mor fødte mig i uge 32 ved kejsersnit. Jeg fødte 35+1 ved kejsersnit..

Anmeld

26. oktober 2014

Kamulla

Min mors første fødsel tog 12 timer

min første tog 3 timer, fra første ve

min søsters tog 36 timer og endte i hyper akut ks

Anmeld

26. oktober 2014

2babygirls

Stimap skriver:

God aften D'damer... 

Jeg er nysgerrig på at høre hvor tæt din fødsel/er, mindede om din mors... Var der ligheder i antallet af timer m.m, eller ingen sammenligning overhovedet? 

Min mor var turbo føder  

Fra vandet gik og veerne begyndte, gik der tre timer til min bror var ude... Med mig, var det på under én time... Jeg håber sådan at min fødsel ikke går ligeså stærkt! Vil jo gerne kunne følge med... 

Min første fødsel tog 39 timer og nr 2 tog kun knap 5, så kan sleeeet ikke se nogen sammenhæng. Min mor har haft 7 forskellig fødsler 

Anmeld

26. oktober 2014

Baby15

Min og min mors har på ingen måde ligner hinanden, kun på et punkt, ingen af os har ønsket noget smertestillende .  

Anmeld

26. oktober 2014

Signe-bine

Ingen sammenligning overhovedet! Min mor fødte mig på 4 timer og min bror på 50 minutter. Min fødsel varede 24,5 time - men min datters hoved stod meget skævt i mit bækken. Så jeg håber det går hurtigere næste gang

Anmeld

26. oktober 2014

M (:

Stimap skriver:

God aften D'damer... 

Min mor var turbo føder  

Min mor er turboføder (5 fødsler af 45 min til knap 4 timers varighed). Min søns fødsel tog 5.5 time fra første ve. (: 

Min mor har tilgengæld født meget over tid (op til lige knap 1 MÅNED!!). 1. fødsel 4 dage over tid, 2. fødsel 4 dage før tid (igangsættelse), 3. + 4. fødsel knap en måned over tid og 5. fødsel 3 uger før tid (igangsættelse). 

Jeg selv gik spontant i fødsel 36+3. Så på det punkt ligner jeg ikke min mor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.