Posters

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

713 visninger
7 svar
6 synes godt om
25. oktober 2014

Skouboe

Jeg hygger mig stadig med posters til ungerne, og nu skal jeg snart på loppemarked, hvor jeg tænker få printet nogle så andre kan få glæde af dem, og så kan de give et tilskud til min nye symaskine-fond

Jeg kom til at lave nogle stykker til voksne også

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2014

Mama85

Fine ser de ud  Men er det lovligt det du laver med Disney-figurerne? Blot en tanke 

Anmeld

25. oktober 2014

Skouboe

Mama85 skriver:

Fine ser de ud  Men er det lovligt det du laver med Disney-figurerne? Blot en tanke 

Mht. til IPR ligger det nok i en gråzone, men faktisk ikke så meget. Skillelinjen går på hvorvidt der er nok eget produceret materiale ift. til copyrighted materiale til at det kan klassificeres som "transformative use"

Jeg tvivler dog på at Disney gider hidse sig op over en håndfuld plakater

Anmeld

25. oktober 2014

Mama85

Skouboe skriver:

Mht. til IPR ligger det nok i en gråzone, men faktisk ikke så meget. Skillelinjen går på hvorvidt der er nok eget produceret materiale ift. til copyrighted materiale til at det kan klassificeres som "transformative use"

Nej, selvfølgelig gider de da ikke det..jeg har nemlig haft også haft gang i noget med Ariel, super fede, men ikke noget jeg selv tør at sælge, for hvis der er nogen der er så korrekte eller vil være besværlig, ja så kan man da være noget så udsat..(tænkte jeg &nbsp

Anmeld

25. oktober 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Hold da op hvor er de flotte!!!! hvad tager du for en ? er det en plakat? Og kan du lave noget drenget ? min søn elsker Hulk, spiderman, batman, ironman alle superhelte

Anmeld

25. oktober 2014

Skouboe

Aisha skriver:

Hold da op hvor er de flotte!!!! hvad tager du for en ? er det en plakat? Og kan du lave noget drenget ? min søn elsker Hulk, spiderman, batman, ironman alle superhelte

Mange tak

Jeg tager 25 kr for en fil i høj opløsning i a4 størrelse, så skal du selv printe den. Jeg har faktisk en Batman i hovedet, men der går nok lige et par dage inden jeg når til den

Anmeld

26. oktober 2014

serinasmor

Skouboe skriver:

jeg tror du skal til at passe på når nu du også gør reklame ... men fine er de  

Anmeld

27. oktober 2014

Skouboe

Aisha skriver:

Er det noget i denne stil du tænkte på?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.