Uge 38+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.034 visninger
4 svar
7 synes godt om
25. oktober 2014

Frk_Louise

2 uger til termin! 

Har været til rundvisning på fødegangen, barselsgangen osv. nu. Det kan jeg anbefale til andre førstegangs fødende. Synes det var rart at se hvor man skal gå hen, når det er. 

Og så vil jeg gerne sige pænt nej tak til at få flere strækmærker nu. Synes godt nok de begynder at brede sig meget om på hofterne... 

Glæder mig SÅ meget til at vores lille pige kommer 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2014

Babydrøm

Frk_Louise skriver:

2 uger til termin! 

Har været til rundvisning på fødegangen, barselsgangen osv. nu. Det kan jeg anbefale til andre førstegangs fødende. Synes det var rart at se hvor man skal gå hen, når det er. 

Og så vil jeg gerne sige pænt nej tak til at få flere strækmærker nu. Synes godt nok de begynder at brede sig meget om på hofterne... 

Flot mave

Anmeld

25. oktober 2014

Frk_Louise

Babydrøm skriver:

Flot mave

Tak skal du have 

Anmeld

25. oktober 2014

Mor til F

Frk_Louise skriver:

2 uger til termin! 

Flot mave!  Jeg synes,  at du skal føde om en uge - der er det nemlig min fødselsdag

Anmeld

25. oktober 2014

Frk_Louise

BabyFreia skriver:

Flot mave!  Jeg synes,  at du skal føde om en uge - der er det nemlig min fødselsdag

Tak! 

Haha, jeg skal gøre hvad, jeg kan. Min mand har haft fødselsdag idag, svigerfar har på torsdag og min svoger har på næste søndag. Bare jeg undgår de tre dage, så er jeg glad. Så næste lørdag ville være helt fin med mig - er også klar til, at hun skal ud nu  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.