Tillæg som forsørger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

662 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. oktober 2014

Oktober12

Hej!

Nogen her inde som ved hvilke tillæg man kan få når begge forældre er på SU? Det ligner at man enten kan få SU forsørger tillæg ELLER fra Udbetaling Danmark. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2014

Anna2706

Jeg ved ikke præcist hvad tillægget ligger på, men jeg får omkring 6.600 udbetalt. Min kæreste er også på SU og får omkring 5.500, og vi synes det er en meget lav sats at få som forældre... 

Anmeld

25. oktober 2014

Julemusen

I kan, hvis begge får almindelige su klip, søge om forsørgertillæg som svare til halv su oven i den almindelige su til hver af jer. I skal hver i sær søge dette gennem su.dk.

Hvis i bruger fødselsklip stadigvæk så kan i først søge forsørgertillæg når i begge går over på almindelige su.

Anmeld

25. oktober 2014

Oktober12

Kitty-Katten skriver:

I kan, hvis begge får almindelige su klip, søge om forsørgertillæg som svare til halv su oven i den almindelige su til hver af jer. I skal hver i sær søge dette gennem su.dk.

Hvis i bruger fødselsklip stadigvæk så kan i først søge forsørgertillæg når i begge går over på almindelige su.

Så min kæreste kan også først få forsørger tillæg når jeg er færdig med barsel?

Anmeld

25. oktober 2014

Julemusen

elb1210 skriver:

Så min kæreste kan også først få forsørger tillæg når jeg er færdig med barsel?

Det kunne min mand i hvert fald. Vi fik begge to imens vi begge fik almindelige su, da jeg var færdig med at få fødselsklip. 

Anmeld

25. oktober 2014

Baby15

Vi får begge et tillæg på omkring 2000  

Anmeld

30. oktober 2014

Oktober12

Super! Det er da et meget godt tillæg kunne ihvertfald være dejligt med lidt ekstra penge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.