Andre hvis børn har været længe om at få langt hår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.202 visninger
9 svar
6 synes godt om
24. oktober 2014

SRP

Hej piger

Min datter er halvandet år nu, men har stadig ikke et tæt langt hår. Det er "ujævnt langt" sådan rundt omkring. Vil ikke sige hun er skaldet for der er da hår overalt, men slet ikke hvad mange jævnaldrende har. ØV altså. Er det normalt det ikke er særlig langt og tæt endnu? Er træt af alle folks kommentarer til det:/ men det kommer vel nok suk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2014

Clisolka

Det skal nok komme  Nogle er længere tid om det end andre - bl.a. min datter. Hun var først tæt på 2 år, da hendes hår virkelig begyndte at vokse stærkt 

Anmeld

24. oktober 2014

pernille.23

Min datter er 3 år og har endnu ikk langt tykkere hår, men det kommer nok en dag.

Anmeld

24. oktober 2014

Mumto3

Min niece er 2½ år og har næsten ikke hår på hovedet. Det er kun 'baby'-dun.

Anmeld

25. oktober 2014

Morgensol

Begge mine piger var læææænge om at få hår, Bella som er 4 1/2 nu, var stort set skaldet til hun blev 2. Først da hun blev 3 kom der rigtig fart på. Nu har hun langt lækkert hår der går til midt på ryggen. 

Alberte der lige er blevet 3 i søndags har stadig kort tjavset hår. Hun har fået klippet spidser en enkelt gang i et forsøg på at skabe en frisure, men det var helt umuligt. Så nu får det bare lov at vokse indtil det blir længere.

På billederne er begge piger 3. (Mælkeskægget er Bella) 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. oktober 2014

JH12

Min datter på 2,5år er også længe om at få hår.. Det er stadigvæk meget tyndt og er først nu begyndte at vokse

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. oktober 2014

SRP

Tusind tak for jeres svar Iiih må nok indse tålmodigheden er den eneste vej frem. Glæder mig til at kunne sættes håret på hende. Det vigtigste er at det kommer

Anmeld

27. oktober 2014

stm2812

SRP skriver:

Hej piger

Min datter er halvandet år nu, men har stadig ikke et tæt langt hår. Det er "ujævnt langt" sådan rundt omkring. Vil ikke sige hun er skaldet for der er da hår overalt, men slet ikke hvad mange jævnaldrende har. ØV altså. Er det normalt det ikke er særlig langt og tæt endnu? Er træt af alle folks kommentarer til det:/ men det kommer vel nok suk.

Min datter er 3.5 og hun har stadig tyndt, fint hår og der er stadig babyhår (siger frisøren)

det går dog til lidt under skuldrene men det er noget sjovt troldehår hun har og synes heller ikke det ligner de andre børns i børnehaven.men nu er hun en lille troldeunge så passer faktisk godt til hende

Anmeld

27. oktober 2014

stm2812

JH12 skriver:

Min datter på 2,5år er også længe om at få hår.. Det er stadigvæk meget tyndt og er først nu begyndte at vokse

Det er som at se min piges hår (det er bare længere) og hun er et år ældre noget lækkert troldehår

Anmeld

27. oktober 2014

Nystart

Min datter er  9 år og har stadig fe hår....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.