taber man sig ved dårlig mave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.243 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. oktober 2014

Anonym trådstarter

sagen er den at jeg har måtte tage nogle piller mod forstoppelse og nu skal jeg lige love for der er kommet gang i min mave

det eneste der kommer ud nu er vand agtig..

jeg spiste is for en time siden og efter gik der ikke længe inden jeg igen skulle på wc med mave kramper

jeg har spist 3 måltider idag men først til aften pillerne virket trods jeg tog dem igår inden senge tid.. men er i tvivl om alt maden ryger lige igennem mig om jeg så taber mig trods jeg har spist en del? vil helst ikke tabe mig men skal heller ikke tage på? kan man tabe sig at 1 dags diarre pga afførings pillertager ikke flere af de piller

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2014

Mother-love

Du vil sikkert se det på vægten før og efter afføring. 

Men afføring vejer faktisk også meget. Du ikke tabe dig fordi du har diarré. Du vil tabe en masse væske da du har diarré. Og derfor er det utrolig vigtigt at du drikker en masse.

men diarre er IKKE en slankekur

Anmeld

24. oktober 2014

Rockertand

Anonym skriver:

sagen er den at jeg har måtte tage nogle piller mod forstoppelse og nu skal jeg lige love for der er kommet gang i min mave

det eneste der kommer ud nu er vand agtig..

jeg spiste is for en time siden og efter gik der ikke længe inden jeg igen skulle på wc med mave kramper

jeg har spist 3 måltider idag men først til aften pillerne virket trods jeg tog dem igår inden senge tid.. men er i tvivl om alt maden ryger lige igennem mig om jeg så taber mig trods jeg har spist en del? vil helst ikke tabe mig men skal heller ikke tage på? kan man tabe sig at 1 dags diarre pga afførings pillertager ikke flere af de piller

Hvis du går på vægten, vil den vise et vægttab, det er dog kun væske, og det vil hurtigt rette sig igen.

Kan næsten fornemme, ar du ikke er vant til at have diarré, der er dog mange, der oplever det jævnligt, og det er helt ufarligt, og du skal ikke bekymre dig om, hvad det gør ved din vægt, når det er sjældent, du oplever det.

Anmeld

24. oktober 2014

Anonym trådstarter

tak for jeres svar er glad for jeg ikke smider noget vægt sidste gang jeg prøver disse piller for det er da uholdeligt min bagdel gør ret nas  og mine tarme kramper 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.