Ramasjang pakkekalender

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.078 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. oktober 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Er den være at købe?? Så den kostede 167 kr og syntes det er mange penge men hvis der er pengene værd så køber jeg den gerne til min datter 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2014

Moar2011

Omsorgsgiver skriver:

Er den være at købe?? Så den kostede 167 kr og syntes det er mange penge men hvis der er pengene værd så køber jeg den gerne til min datter 

Ork en skefuld penge - følger lige med

Anmeld

24. oktober 2014

Cirkus1900

Vi købte den sidste år, kunne ikke finde på det igen. Vores dreng var 6 (ja lidt sent måske) men syntes det var noget fis. En terning, en linial, en spil, et krus og en masse skrammel. 

Ikke det værd syntes vi.

Anmeld

24. oktober 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Cirkus1900 skriver:

Vi købte den sidste år, kunne ikke finde på det igen. Vores dreng var 6 (ja lidt sent måske) men syntes det var noget fis. En terning, en linial, en spil, et krus og en masse skrammel. 

Ikke det værd syntes vi.

Ok. Tak for svar 

Anmeld

24. oktober 2014

Troldemommi

Omsorgsgiver skriver:

Min mor købte tre stk. sidste år til hendes børnebørn, og ingen af ungerne fik ret meget ud af den, min personlige mening er at det er en omgang crap, den vil jeg aldrig anbefale nogen.

Monica 

Anmeld

24. oktober 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Troldemommi skriver:

Min mor købte tre stk. sidste år til hendes børnebørn, og ingen af ungerne fik ret meget ud af den, min personlige mening er at det er en omgang crap, den vil jeg aldrig anbefale nogen.

Monica 

Ok tak for svar. Ser ud til at jeg skal holde mig langt væk fra den. 

Anmeld

24. oktober 2014

Mamalou

Jeg er enig med de andre i, at den ikke er pengene værd. 

Vh. Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.