Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er den være at købe?? Så den kostede 167 kr og syntes det er mange penge men hvis der er pengene værd så køber jeg den gerne til min datter
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Omsorgsgiver skriver: Er den være at købe?? Så den kostede 167 kr og syntes det er mange penge men hvis der er pengene værd så køber jeg den gerne til min datter
Ork en skefuld penge - følger lige med
Vi købte den sidste år, kunne ikke finde på det igen. Vores dreng var 6 (ja lidt sent måske) men syntes det var noget fis. En terning, en linial, en spil, et krus og en masse skrammel.
Ikke det værd syntes vi.
Cirkus1900 skriver: Vi købte den sidste år, kunne ikke finde på det igen. Vores dreng var 6 (ja lidt sent måske) men syntes det var noget fis. En terning, en linial, en spil, et krus og en masse skrammel. Ikke det værd syntes vi.
Ok. Tak for svar
Min mor købte tre stk. sidste år til hendes børnebørn, og ingen af ungerne fik ret meget ud af den, min personlige mening er at det er en omgang crap, den vil jeg aldrig anbefale nogen.
Monica
Troldemommi skriver: Min mor købte tre stk. sidste år til hendes børnebørn, og ingen af ungerne fik ret meget ud af den, min personlige mening er at det er en omgang crap, den vil jeg aldrig anbefale nogen. Monica
Ok tak for svar. Ser ud til at jeg skal holde mig langt væk fra den.
Jeg er enig med de andre i, at den ikke er pengene værd.
Vh. Louise
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128