FÅet nok !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

646 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. august 2009

Christina Haase

Hejsa Allesammen

Nu har jeg simpelhent fået nok! 

Har rendt med kvalme & mavesmerter i 1 måned hvis ikke mere og det er bare ikke til at holde ud..
Jeg var ved lægen d. 25 juli og hun testede negativ der, men kvalmen & smerterne har fuldt mig siden.. Så ringede jeg til dem i denne uge vi lige har haft og fortalte som det var, Fik bare et koldt og kynist svar at de ikke kunne se noget eller fortælle om der var noget andet i vejen.. hmm..

Har så efterfølgende snakket med venner, familie & bekendte . Har en veninde som lige har fået tvillinger hvor hun var udsat for det samme..
Nogle råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2009

JJ74

Jamen, du bliver da nødt til at bestille en ny tid hos lægen.
Hvis du ikke er gravid må der jo været noget andet galt... det er jo ike almindeligt at have omdt i maven + kvalme i så lang tid.

Anmeld

22. august 2009

BetonSlotsPrinsesserne

har du selv taget en test?? og er du overskredet datoen på din mens??
jeg tog en test et par dage før det skulle komme, pga jeg skulle købe bil, og det duede jo ikke hvis jeg var gravid og så købte en splinter ny bil... men min test var negativ og jeg skrev glædeligt under på bilen..
da der så var gået nogle dage og jeg stadig ikk havde fået min mens, ja så fandt jeg testen fra som jeg havde gemt og fik hurtig øje på den ekstra svage røde streg der gemte sig... nå???! så jeg gravid?, -ejh det kan ikke passe så jeg farede i matas og fik købt en ekstra og jojo, den var sq god nok!!!!!

så altså måske er du.. det vil da være dejligt for jer
men gode råd, hmmm-ta nogle teste og hvis det blir ved sådan (håber jeg ikk for dig) så bestil endelig en tid ved lægen og bank i bordet...

Anmeld

22. august 2009

Vingummien

Hvis din læge ikke vil lytte, så ring til vagtlægen en weekend eller aften og sig det er værre og du gerne vil ses på. Så kan det være det sætter skub i tingene.

Det er ikke fordi du så inderlig ønsker at du er gravid at du har det dårligt

Anmeld

22. august 2009

Becks

Tag en test mere, og hvis den stadig viser negativ, saa ring til laegen, og sig du gerne vil have taget en blodproeve...

Anmeld

22. august 2009

Christina Haase

Nej har ikke selv testet siden..

Og nej ønsker heller ikke ihertigt at blive garvid, hos os er det ikke noget om haster, er kun 20 jo. 
Nej kan heller ikke selv forstå jeg skal blive ved med kvalmen & mavesmerterne

Anmeld

29. august 2009

LineD

Christina Haase skriver:

Nej har ikke selv testet siden..

Og nej ønsker heller ikke ihertigt at blive garvid, hos os er det ikke noget om haster, er kun 20 jo. 
Nej kan heller ikke selv forstå jeg skal blive ved med kvalmen & mavesmerterne

Hvordan ser det ud? Noget nyt under solen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.