Er virkelig skruk :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.120 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. august 2009

SmillaN

Hej alle sammen
Jeg har i et par mdr nu været meget fortvivlet . Jeg er på en måde skruk og helt vild efter at blive gravid. Men samtidig nyder jeg den alder smilla har nu og den "frihed" man har fået igen. Jeg er også i et barselsvikariat og ønsker ikke endnu engang at ryge ned på dagpenge . Så vil bare så gerne vente på en måde, og så alligevel ikke. Mange af mine veninder og bekendte venter sig igen og hver gang jeg ser dem og høre dem snakke om babser, bliver jeg virkelig skruk. Manden synes også vi skal vente til smilla er omkring de 2 år med at prøve og så alligevel tror jeg det for ham også handler om at jeg ikke har en fast stilling.
Det hele er lidt indviklet synes jeg. Nå, men har søgt 5 stillinger og håber inderligt det giver gevinst denne gang. Der er desværre alt for mange om budet .  Sidste gang var jeg gravid samtidig med min bedste veninde og jeg siger jer, at det var en fantastisk støtte og nogle viunderlig måneder og vores børn har så meget sammen og det er bare så skønt, men det bliver nok ikke sådan denne gang - desværre, men så kan jeg forkæle hendes kommende bebs.
Er der andre der har det på samme måde som mig, som egentlig ikke kan finde ud af hva de vil ang. barn nummer to???
Jeg har hørt nogle sige det er et dårligt tidspunkt at få nummer to, når narn nummer et er ca. 3år. Er i egnige i det???
Grunden til jeg godt ville have barn nummer to inden smilla fylder 3 er, at så¨kan give hende en god start i børnehaven inden bebs kommer til verden og så sker der ikke alt for store forandringer på samme tid. Men på den anden side, vil smilla når hun er fyldt 3 år  være mere bevidst om hva der skal ske og hun vil være meget mere selvhjulpen.
Hva mener i???
I må meget gerne skrive jeres tanker om dette???

Mvh Karina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2009

A.

hej smukke..

er også skurk og alligevel ikke
savner at være gravid mærke en baby i min mave og vil føde en gang til....
meeen så når jeg tænker over det er det alligevel ikke god tidspunkt for det første har jo lige startet på nyt arb og skal alligevel finde en anden arb hvor jeg kan for flere timer..og for det andet så synes at det vil være helt vil synd for mathinus hvis han skulle være storbror..han skal ikke dele mig med andre børn lige nu han skal får 110% af min opmarksomhed(staves) så jeg bliver nok gravid først når han bliver 3-4 år gammel og ikke bliver så afhæng af mig og kan forstår tingene bedre..

knus fra os..

Anmeld

8. september 2009

SmillaN

Hej Aga
Ja kan godt følge dig i noget af det du skriver. Har du fået kæreste på???
Jeg vil vente med at blive gravid til jeg har fundet det arbejde jeg gerne vil samt til jeg har været der et stykke tid.
Jeg vil rigtig gerne have en og smillas alder har ikke så meget at sige igen. Hun skal lære at dele og vil som sagt ikke glemme hende selvom vi fik en lille ny. Men venter stadig på at få det rette job. Håber I har det godt.
Knus

Anmeld

8. september 2009

A.

SmillaN skriver:

Hej Aga
Ja kan godt følge dig i noget af det du skriver. Har du fået kæreste på???
Jeg vil vente med at blive gravid til jeg har fundet det arbejde jeg gerne vil samt til jeg har været der et stykke tid.
Jeg vil rigtig gerne have en og smillas alder har ikke så meget at sige igen. Hun skal lære at dele og vil som sagt ikke glemme hende selvom vi fik en lille ny. Men venter stadig på at få det rette job. Håber I har det godt.
Knus

det er stadig sådan on/off med helmuth så ikke noget nyt desværre.. jo tak vi har det godt...hvad med jer?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.