En lille opdatering.. igen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.914 visninger
11 svar
36 synes godt om
23. oktober 2014

mortilsilke

Jeg er bare SÅ stolt af min lille pige, som allerede er 1 måned gammel på søndag.. På trods af en hård indlæggelse på 3 uger, hvor det var hårdt at se ens lille baby skulle have hjælp af maskiner til at trække vejret, synes jeg faktisk at tiden er gået enormt stærkt! 

Hun er hjemme nu, og vi har det godt. Det er hårdt, da hendes tarmsystem er umodent, derfor skriger hun meget i løbet af dagen når hun prøver at komme af med afføring. Det gør så ondt at se på. 

Søvn er en by i Rusland, får max 3 timers søvn om natten, da hun som sagt græder meget, og ellers skal skiftes og have mad hver 3 time..

Men hold nu helt op, hvor er det det bare det hele værd, jeg ville ALDRIG bytte min lille lambi for noget i verden, har aldrig oplevet den slags kærlighed før... Hun spiser også rigtig godt, og er faktisk nået de 3 kg nu, og hun har overrasket sundhedsplejerskerne meget, da hun tog så hurtigt på! Og lidt billeder selvfølgelig :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2014

Troldemommi

VenterVanessa skriver:

Jeg er bare SÅ stolt af min lille pige, som allerede er 1 måned gammel på søndag.. På trods af en hård indlæggelse på 3 uger, hvor det var hårdt at se ens lille baby skulle have hjælp af maskiner til at trække vejret, synes jeg faktisk at tiden er gået enormt stærkt! 

Hun er hjemme nu, og vi har det godt. Det er hårdt, da hendes tarmsystem er umodent, derfor skriger hun meget i løbet af dagen når hun prøver at komme af med afføring. Det gør så ondt at se på. 

Søvn er en by i Rusland, får max 3 timers søvn om natten, da hun som sagt græder meget, og ellers skal skiftes og have mad hver 3 time..

Men hold nu helt op, hvor er det det bare det hele værd, jeg ville ALDRIG bytte min lille lambi for noget i verden, har aldrig oplevet den slags kærlighed før... Hun spiser også rigtig godt, og er faktisk nået de 3 kg nu, og hun har overrasket sundhedsplejerskerne meget, da hun tog så hurtigt på! Og lidt billeder selvfølgelig :-)

Dejligt at det går fremad med hende, bare rolig det skal nok gå det hele, og snart får du sikkert også noget mere søvn, der er overrumplende at blive mor, kan godt huske hvordan det var 

Hvor er hun da simpelthen en henrivende lille pige 

Held og lykke med det hele 

Monica 

Anmeld

23. oktober 2014

SandraXOXO

Hvor er hun bare fin og smuk <3 Dejligt at det går godt med jer. Og sikke yndigt tøj, jeg elsker de der dyreprint leopard mønster! :-D 

Anmeld

23. oktober 2014

mortilsilke

SandraXOXO skriver:

Hvor er hun bare fin og smuk <3 Dejligt at det går godt med jer. Og sikke yndigt tøj, jeg elsker de der dyreprint leopard mønster! :-D 

Jeg er også heeeelt vild med det. Var lige inde i name it og h&m og bruge AAAAALT for mange penge da der var så meget sødt. 

Anmeld

23. oktober 2014

Trekløver(:

VenterVanessa skriver:

Hun er bare en lille lækkerbisken. Dejligt i er hjemme igen. 

Anmeld

23. oktober 2014

Mor til F

VenterVanessa skriver:

Hun er simpelthen så fin  

Anmeld

23. oktober 2014

Mami

Hvor er hub lækker  og bare rolig det bliver lettere har selv 2 FTF 

Anmeld

24. oktober 2014

mortilsilke

Mami skriver:

Hvor er hub lækker  og bare rolig det bliver lettere har selv 2 FTF 

Dejligt at høre! Hvor tidlig kom dine? Og havde de også sjove lyde og problemer med maven?

Anmeld

24. oktober 2014

Mami

VenterVanessa skriver:

Dejligt at høre! Hvor tidlig kom dine? Og havde de også sjove lyde og problemer med maven?

Uge 32 og 29 

min yngste er her descærre ikke mere, min ældste født i uge 32 havde mange mave oroblemer og sagde præmatur lyde til han var    5-6 mdr �� man vender sig til det 

Anmeld

24. oktober 2014

Fine_007

Hvor er hun bare smuk! 

Stort tilykke med hende 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.