Legestue - Viborg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: What was my first car?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.662 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. oktober 2014

ABCBuch

Hej!

Jeg flytter til Viborg per 1.1.15, og bliver hjemmegående med min søn på 2 år, indtil ca. april måned. Vi kommer fra Århus, og kender slet ikke nogen i Viborg. Er der nogen, som også er hjemmegående med tumlinger, og vil mødes/lege med os?

Mange hilsner,

Angela og lille Christian 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2015

Silleger

Hej 

Jeg bor i Viborg og er hjemmegående med min søn på 2,5 år. 

Jeg kender en del til mulighederne i byen og vi vil MEGET gerne lege! 

Kontakt mig endelig 

Anmeld

9. januar 2015

ABCBuch

Silleger skriver:

Hej 

Jeg bor i Viborg og er hjemmegående med min søn på 2,5 år. 

Jeg kender en del til mulighederne i byen og vi vil MEGET gerne lege! 

Kontakt mig endelig 

Hej! 

Tak for dit svar! Vi vil meget gerne mødes og lege! - og hvor spændende at du kender byen og mulighederne her . Jeg har faktisk lige fået en vuggestue plads til Christian, med opstart i institutionen her i januar, men jeg vil helst have ham hjemme mindst en dag om ugen - og synes, det ville være dejligt at mødes i begyndelsen af februar, når vi er kommet på plads . Kunne det passe jer?

Vi glæder os meget! 

Anmeld

10. januar 2015

Silleger

ABCBuch skriver:

Hej! 

Tak for dit svar! Vi vil meget gerne mødes og lege! - og hvor spændende at du kender byen og mulighederne her . Jeg har faktisk lige fået en vuggestue plads til Christian, med opstart i institutionen her i januar, men jeg vil helst have ham hjemme mindst en dag om ugen - og synes, det ville være dejligt at mødes i begyndelsen af februar, når vi er kommet på plads . Kunne det passe jer?

Vi glæder os meget! 

Vi vil meget gerne mødes i begyndelsen af Feb. og du er velkommen til at skrive igen når i er kommet på plads  Så kan vi aftale nærmere 

Anmeld

10. januar 2015

Valle81

Velkommen til Viborg��

Jeg er født og opvokset i Viborg, men flyttede til Løgstrup, som ligger 8 km udenfor Viborg, for 2.5 år siden.

Mine mindste drenge er 3.5 og 4.5 år gamle, og hvis vi kan få det til at passe, så er vi også altid klar��

Anmeld

10. januar 2015

Silleger

Valle81 skriver:

Velkommen til Viborg��

Jeg er født og opvokset i Viborg, men flyttede til Løgstrup, som ligger 8 km udenfor Viborg, for 2.5 år siden.

Mine mindste drenge er 3.5 og 4.5 år gamle, og hvis vi kan få det til at passe, så er vi også altid klar��

Hej 

Er du også hjemmegående? Blot af nysgerrighed! 

Vi vil gerne lege en dag. Dejligt med alle de drenge 

Anmeld

2. februar 2015

Janne K

Hej med jer ��

Min mand og jeg er flyttet til Viborg i sep. 2014, da min mand har fået arbejde her i byen. Sammen har vi sønnen Liam, som er 13 mdr. gammel. 

Jeg har boet i Århus i 6 år, mens jeg læste, og efterfølgende har min mand og jeg boet nogle år i Sydjylland. Da vi fik vores lille søn, blev vi dog enige om, at vi gerne ville tilbage til Midtjylland, så vi kom tættere på vores familie. 

Min dreng skal først begynde i vuggestue til april, så jeg er også meget interesseret i at mødes med andre mødre og børn �� 

Anmeld

2. februar 2015

Silleger

Janne K skriver:

Hej med jer ��

Min mand og jeg er flyttet til Viborg i sep. 2014, da min mand har fået arbejde her i byen. Sammen har vi sønnen Liam, som er 13 mdr. gammel. 

Jeg har boet i Århus i 6 år, mens jeg læste, og efterfølgende har min mand og jeg boet nogle år i Sydjylland. Da vi fik vores lille søn, blev vi dog enige om, at vi gerne ville tilbage til Midtjylland, så vi kom tættere på vores familie. 

Min dreng skal først begynde i vuggestue til april, så jeg er også meget interesseret i at mødes med andre mødre og børn �� 

Hej alle 

Hvis i har facebook så tilføj mig gerne som ven : Sille Germundsson 

Så kan jeg tilføje jer til vores gruppe for hjemmegående i Viborg 

Anmeld

3. februar 2015

ABCBuch

Valle81 skriver:

Velkommen til Viborg��

Hej og tak for dit svar! På en el anden måde har jeg først set det i dag - undskyld mit sene svar! Jeg håber at vi ses på Facebook, og kan planlægge derfra! 

Mange hilsner,

Angela

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.