Til lægen .. endlig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

611 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. august 2009

Solstrålen

Lige lidt historie først.

Vi har den dejligste datter på snart 2 1/2 år. Det tog os næsten 2 år at blive gravide med hende. Det var rigtig hårdt at det ikke lykkedes for os men vi var aldrig nede ved lægen for at blive undersøgt. Det turde vi simpelthen ikke. Lyder måske underligt ..

I marts 2008 blev vi enige med at gå igang med nr 2. Og nu sidder vi her 1 1/2 år senere og jeg er stadig ikke gravid.

For 6 mdr siden var vi nede ved lægen (ikke pga det) og der nævnte vi det for lægen. Han sagde at jeg skulle undersøges og min mand skulle have tjekket sin sæd og så ville han sende os videre i systemet.
Vi tog hjem og snakkede om det og blev enige om at vente med at blive undersøgt. Det var vist mig der mest ville vente for inderst inde er jeg jo rigtig bange for at få at vide at vi har været heldige med at få nr 1.  Ved godt at det er åndsvagt ..

Men nu gider vi ikke gå i uvished mere og jeg er træt af at være ked af det hver mdr hvor det ikke er lykkedes så nu har jeg bestilt tid til på fredag ...

Ville vist ikke noget med indlægget men håber da at   I herinde  vil hjæpe med evt de spørgsmål og tanker jeg får ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2009

LISBETH:-)

Solstrålen skriver:

Lige lidt historie først.

Vi har den dejligste datter på snart 2 1/2 år. Det tog os næsten 2 år at blive gravide med hende. Det var rigtig hårdt at det ikke lykkedes for os men vi var aldrig nede ved lægen for at blive undersøgt. Det turde vi simpelthen ikke. Lyder måske underligt ..

I marts 2008 blev vi enige med at gå igang med nr 2. Og nu sidder vi her 1 1/2 år senere og jeg er stadig ikke gravid.

For 6 mdr siden var vi nede ved lægen (ikke pga det) og der nævnte vi det for lægen. Han sagde at jeg skulle undersøges og min mand skulle have tjekket sin sæd og så ville han sende os videre i systemet.
Vi tog hjem og snakkede om det og blev enige om at vente med at blive undersøgt. Det var vist mig der mest ville vente for inderst inde er jeg jo rigtig bange for at få at vide at vi har været heldige med at få nr 1.  Ved godt at det er åndsvagt ..

Men nu gider vi ikke gå i uvished mere og jeg er træt af at være ked af det hver mdr hvor det ikke er lykkedes så nu har jeg bestilt tid til på fredag ...

Ville vist ikke noget med indlægget men håber da at   I herinde  vil hjæpe med evt de spørgsmål og tanker jeg får ..

Glæder mig til at hører mere.

Vi har også en datter der blev 2 år i sidste måned. Vi har siden hun blev født kæmpet for at blive gravid igen. Uden held. Vi er dog i behandling. Ska starte i ny behandling i næste uge.

Vi prøved i 1 1/12 år med amalie før vi til sidst gik til læge. Vi fejler intet, men kan bare ikke lave børn uden hormon behandling mv. Synes egentlig det er rart at vide at en chancer bliver forøget ved behandling

Held og lykke

Lisbeth

Anmeld

22. august 2009

oo

der farer rigtig mange tanker rundt i hovedet på en inden de undersøgelser, det kan jeg godt huske. jeg lå og hulkede mange gange fordi jeg havde så mange grumme forklaringer på vores barnløshed.
men nogle gange vil naturen bare ikke, og det betyder ikke altid at der er noget frygteligt galt med en.
vi er i inseminationsbehandling ved OUH, og der er overhovedet ikke noget galt med os, såe...

du skal endelig bruge os herinde til at læsse af hos og til at spørge og blive vred og ked af det over uretfærdigheden i, at nogle af os virkelig skal kæmpe for at få vores ønskebørn, hos!! - og så vil jeg samtidig glæde mig til den dag du skriver, at NU er den der, den berømte 2. streg

Anmeld

23. august 2009

Solstrålen

Tak hvor er I søde ..

Glæder mig osse rigtig meget til at kunne skrive herinde at nu er der endlig 2 streger ...

Det er dejligt at der er sådan en forum som man kan skrive i ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.