Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Synes de andre er kommet med fine foreslag.. Min første tanke var Elliot til dreng:-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hej alle Vores pige Anemone på 2 et halvt skal være storesøster til april. Men hvilke navne passer til Anemone?? Vi kan godt lide navne fra naturen, men behøves ikke nødvendigvis. Vi har snakket om disse navne: Sommer Fillipa Anabelle Rosalina Sne Kirse Storm Aksel Kåre Hvilke navne kan I bedst lide? Og har I andre forslag? Tak!
Hej alle
Vores pige Anemone på 2 et halvt skal være storesøster til april.
Men hvilke navne passer til Anemone?? Vi kan godt lide navne fra naturen, men behøves ikke nødvendigvis. Vi har snakket om disse navne:
Sommer
Fillipa
Anabelle
Rosalina
Sne
Kirse
Storm
Aksel
Kåre
Hvilke navne kan I bedst lide? Og har I andre forslag?
Tak!
Rosa
Flora
Fiona
Merle
Silke
Esmeralda
Mirabella
Bella
... lige mine første bud på pigenavne
Falke
Felix
Nord
Malthe
.. og drengenavne
Anemones mor skriver: Hej alle Vores pige Anemone på 2 et halvt skal være storesøster til april. Men hvilke navne passer til Anemone?? Vi kan godt lide navne fra naturen, men behøves ikke nødvendigvis. Vi har snakket om disse navne: Sommer Fillipa Anabelle Rosalina Sne Kirse Storm Aksel Kåre Hvilke navne kan I bedst lide? Og har I andre forslag? Tak!
af de navne du har skrevet foretrækker jeg Storm, men en lillesøster ville jeg hellere kalde Viola...
Aksel klinger godt sammen med Anemone
jeg synes det er nogle rigtig flotte pigenavne, men kan bedst lide Kirse. Synes det lyder godt sammen med Anemone. I øvrigt er Anemone også et flot navn
Pigenavne: Rose, Viola drengenavne: Storm og Birk
Jeg elsker navnet Rosa Lina! Overvejer selv at bruge det, hvis vi engang skulle få en pige
Derudover kan jeg godt lide drengenavnene Fjor, Rud og Ro.
En dreng, så synes jeg helt klart Aske ville passe perfekt til!
Ellers; Birk, Egon, Magne.
En pige, så synes jeg; Viola, Mynte, Mejse
Risse skriver: Til en pige synes jeg at Emilie, Magnolia, Kamille og Kornelia er så fine sammen med Anemone! Til en dreng synes jeg at Birk eller Njord er rigtig flotte navne
Til en pige synes jeg at Emilie, Magnolia, Kamille og Kornelia er så fine sammen med Anemone!
Til en dreng synes jeg at Birk eller Njord er rigtig flotte navne
Jeg synes også bare at Kornelia er helt vildt sødt! Men manden er ikke overbevist
Natteravnen skriver: Rosa Flora Fiona Merle Silke Esmeralda Mirabella Bella ... lige mine første bud på pigenavne Falke Felix Nord Storm Malthe .. og drengenavne
Mirabella har vi også snakket om Nord er også specielt!
mor:) skriver: Aksel klinger godt sammen med Anemone jeg synes det er nogle rigtig flotte pigenavne, men kan bedst lide Kirse. Synes det lyder godt sammen med Anemone. I øvrigt er Anemone også et flot navn
Ja det gør det nemlig
Jeg er også bare helt vild med Kirse!
Mange tak..... Anemone
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128